خبرگزاری کار ایران

حضور 40 اثر در جشنواره تئاتر خیابانی استان مرکزی

asdasd
کد خبر : ۹۶۵۱۳۹

دبیر دومین دوره از جشنواره تئاتر خیابانی استان مرکزی (هنبو) گفت: در حال حاضر ۴۰ اثر از گروه‌های نمایشی اراک، ساوه، خمین، آشتیان، تفرش، دلیجان، محلات و کمیجان به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است. این جشنواره موسوم به «هنبو»است که در زبان راجی به معنی فریاد است.

به گزارش ایلنا، وحید رفیعی افزود: موضوعات جشنواره شامل جهش تولید، ایثار و شهادت، حقوق شهروندی، عفاف و حجاب، کاهش آسیب‌های اجتماعی، حوزه گردشگری، سلامت و زبان راجی است. امسال علاوه بر مسابقه تئاتر خیابانی، بخش مسابقه مجازی تئاتر در خانواده که مخصوص شهروندان دلیجانی است به این جشنواره اضافه شده است.

وی ادامه داد: زمان بازبینی آثار ارسال شده ۲۰ و ۲۱ شهریور ماه تعیین شده و اعضای هیئت انتخاب آثار در هفته جاری معرفی می شوند و بعد از بازبینی آثار رسیده، نتیجه انتخاب آثار این جشنواره ۲۲ شهریور اعلام  خواهد شد.

دبیر دومین دوره از جشنواره تئاتر خیابانی استان مرکزی (هنبو) اظهار داشت: این جشنواره قرار بود در روزهای ۲۲ تا ۲۴ مرداد سال جاری در دلیجان برگزار شود که با توجه به اعلام وضعیت قرمز شیوع ویروس کرونا در استان و عدم امکان تجمع در بوستان ها و به منظور حفظ سلامت شهروندان و همچنین همکاری با کادر درمان، با تصمیم دبیرخانه به تعویق افتاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز