خبرگزاری کار ایران

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه:

مسمومیت ۷۲ نفر از اهالی روستای شیخ صله ثلاث باباجانی

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۷۶۰

جمعی از اهالی روستای شیخ صله در استان کرمانشاه با علایم مسمومیت به مراکز بهداشتی و درمانی ثلاث باباجانی مراجعه کردند و مورد معاینات پزشکی قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، ۷۲ نفر از ساکنین شیخ صله از توابع شهرستان ثلاث باباجایی در مراکز درمانی این شهرستان با علایم مسمویت پذیرش که پس از ارائه خدمات درمانی، ۶۹ نفر به صورت سرپایی درمان و ترخیص شدند.

از این تعداد ۲ نفر نیز بستری و یک نفر دیگر به دلیل داشتن زمینه بیماری از قبل به کرمانشاه اعزام شدند.

 فرماندار ثلاث باباجانی در خصوص این اتفاق گفت: خوشبختانه با تشکیل کمیته بهداشت موضوع کنترل و در چند جنبه رصد شد، که ابتدا مدیریت آب با احتمال آلودگی بررسی و ضمن قطع آب و اقدام لازم برای تأمین آب شرب به صورت سیار و آب معدنی انجام شد تا نتیجه آزمایشات و نمونه گیری آب مشخص شود.  

لازم به ذکر است، در پی وقوع این موضوع استاندار کرمانشاه و نماینده منطقه اورامانات در مجلس شورای اسلامی نیز مساله را به صورت جدی پیگیری کردند که خوشبختانه اوضاع عمومی روستا آرام است و موارد جدید مسمویت کمتر شده است و تیم بهداشت محیط، مبارزه با بیماری ها و آب و فاضلاب استان با حضور در منطقه موضوع را بررسی خواهند کرد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه در این باره اظهار کرد: به دستور استاندار کرمانشاه، امکانات لازم برای ارائه خدمات درمانی و پزشکی مورد نیاز پیش بینی شده است و به عنوان یک بحران محلی در موضوع کنترل، این اتفاق توسط فرماندار ثلاث باباجانی و تیم پزشکی در حال بررسی قرار گرفته است.

جلیل بالایی افزود: بررسی علل این حادثه ادامه دارد و منتظر اظهار نظر کارشناسان هستیم که احتمال آلودگی نقطه ای پیش بینی می شود.

وی در خاتمه گفت: امیدوار هستیم با تلاش کادر درمان شهرستان کرمانشاه و ثلاث باباجانی ۳ نفری هم که بستری هستند زودتر ترخیص شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز