خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه قضایی شهرستان چاراویماق خبرداد؛

کشف ۳۶۷ بطری مشروبات الکلی درچاراویماق

asdasd
کد خبر : ۹۶۴۴۰۱

۳۶۷ بطری مشروبات الکلی در حوزه قضایی شهرستان چاروایماق کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از تبریز،محمود نعمتی رئیس حوزه قضایی شهرستان چاراویماق با اعلام این خبر گفت: مشروبات مذکور از یک دستگاه پژو پارس در حوالی اتوبان پیامبر اعظم (ص) کشف شده و راننده متواری و تحقیقات جهت شناسایی متهم ادامه دارد.

وی افزود: این محموله قاچاق از کردستان به مقصد تهران در حال حمل بود که در گلوگاه چاراویماق کشف شد.

شهرستان چاراویماق جنوبی‌ترین شهرستان استان آذربایجان شرقی است. مرکز این شهرستان، شهر قره‌آغاج است و فاصله آن با شهرستان‌های مراغه ۱۰۰ کیلومتر، میانه ۷۵ کیلومتر (از طریق جاده جدید میاندواب - میانه)، با هشترود ۶۵ کیلومتر و با تبریز ۱۹۳ کیلومتر است. این شهرستان ۲۰مین شهرستان پرجمعیت و چهارمین شهرستان بزرگ (از نظر مساحت) استان آذربایجان شرقی است. این شهرستان دارای تنها یک شهر به نام قره قره آغاج و دو بخش به نام‌های بخش مرکزی و بخش شادیان است.

 

                                                   کشف یک کیلوگرم موادمخدر در  ایلخچی

فتحی با اعلام این خبرگفت: پلیس مواد مخدر شهرستان ضمن هماهنگی با مقام قضایی و پس از یک سلسله عملیات پلیسی و تعقیب و مراقبت، موفق به کشف مقدار یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از داخل یک دستگاه خودرو در میدان بخشداری شهر ایلخچی شد و متهم در اختیار مقام قضایی قرار گرفت و در بازجویی به عمل آمده ضمن همکاری با پلیس به جرم ارتکابی اقرار کرد؛ پرونده در مرجع قضایی صالح تحت رسیدگی است.

گفتنی است؛ایلخچی یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی است و در شهرستان اسکو قرار دارد. این شهر همچنین در ۲۵ کیلومتری جنوب غرب کلان‌شهر تبریز قرار گرفته‌است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز