خبرگزاری کار ایران

نشست دبیران خانه‌های کارگر جنوب شرقی کشور برگزار شد+فیلم

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۸۹۰

وضعیت روز کارگری بررسی شد

معاون دبیرکل خانه کارگر گفت: اولین نشست دبیران خانه‌های کارگر جنوب شرقی کشور به میزبانی هرمزگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، حسن صادقی، گفـت: این جلسه با حضور مسئولین دفاتر و این شعبه‌ها که شامل استان‌های: هرمزگان، کرمان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان است، برگزار شد.

وی گفت: در این جلسه ارائه گزارش عملکرد شعب و دفاتر را از ناحیه مسئولین مربوطه داشتیم.

صادقی افزود: امروز استراتژی و راهبرد توسعه دفاتر و هسته امور اعضا را در دستور کار داریم.

معاون دبیرکل خانه کارگر، ادامه داد: همچنین بررسی وضعیت خدمات دهی به اعضا را مد نظر داریم تا بتوانیم از امکانات خانه کارگر در شهرهای زیاتی و سیاحتی برای اعضا برخوردار شویم.

وی گفت: همچنین بررسی وضعیت کلاس‌های آموزشی کوتاه مدت و بررسی مشکلات پیش رو و حل آنها در دستور کار قرار دارد و از جمله موضوعات دیگر می‌تواند به بررسی وضعیت روز کارگری، وضعیت متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، افزایش حقوق صورت گرفته اشاره کرد.

صادقی همچنین اشاره کرد: در این جلسه انتظاراتی که از مجلس جدید را بررسی کردیم..

معاون دبیرکل خانه کارگر، بیان داشت: جامعه کارگر از ما انتظار گام برداشتن و مؤثر بودن در اقتصاد خرد، وضعیت درمان، آموزش و ... دارد پس باید این امر را جدی بگیریم.

وی با بیان اینکه هئیت اجرایی خانه کارگر مغز متفکر و برنامه ریز این تشکل است، درخواست کرد: مباحث مطرح شده را به صورت جدی بررسی و تصمیم گیری کنیم.

صادقی با اشاره به اینکه کارگران فصلی ساماندهی شوند، بیان داشت: به واسطه وظیفه شهرداری ها ساماندهی کارگران فصلی را مطالبه کنیم و شهرداری ها در این امر پیشگام شوند.

وی با بیان اینکه امروز با حجم زیاد نیروی کار اتباع بیگانه روبه رو هستیم، مطرح کرد: با شناسنامه دار کردن اتباع بیگانه و بکارگیری هدفمند آنها نه به شکل جزیره ای 7 میلیون اتباع بیگانه را ساماندهی کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز