خبرگزاری کار ایران

سرپرست بحران استانداری خراسان رضوی:

بیشترین خسارات سیل به نیشابور، مشهد و فریمان وارد شده است

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۱۶۳۵

همچنان شماری از معابر و زیرگذرهای شهری در مشهد مسدود است

سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: بارش های بهاری، تگرگ و سیلاب ناشی طی امروز چهارشنبه به شهرستان های فریمان، مشهد، کلات، درگز، سرخس، طرقبه -شاندیز، نیشابور، فیروزه و سرخس خساراتی وارد کرد.

به گزارش ایلنا، سیدرضا عباسی نیشابوری روز چهارشنبه در این باره اظهار داشت: بیشترین خسارات به نیشابور، مشهد و فریمان وارد شده است که به دلیل تگرگ و شدت بارش ها بوده و برآورد خسارت ها به بخش های زیرساختی و کشاورزی زمان بر خواهد بود.

وی گفت: در حال حاضر بخشی از جریان سیلاب در منطقه به سمت بند (سد) گلستان واقع در شهرستان "طرقبه شاندیز" هدایت شده و هم اکنون دریچه های بالایی سد باز شده و جریان ورودی آب مدیریت می شود.

سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی میزان بارش های حدود یک ساعته در مشهد را ۳۸ میلی متر عنوان کرد و گفت: همچنان شماری از معابر و زیرگذرهای شهری در مشهد مسدود است.

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی نیز اعلام کرد؛ جاده اصلی فریمان -مشهد قبل از محدوده «فرهادگرد» به علت وقوع سیلاب و ایمن نبودن مسیر تا اطلاع بعدی مسدود است.

بر اساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی از عصر دیروز، سه‌شنبه سامانه بارشی جدیدی در استان فعال شده است، این سامانه تا اوایل هفته آینده بارش های رگباری همراه با رعد و برق و صاعقه، بارش تگرگ توام با وزش باد شدید و آبگرفتگی، رواناب و سیلاب را در پی دارد.

هواشناسی خراسان رضوی همچنین نسبت به بارش تگرگ، کاهش نسبی دما و امکان اختلال در سیستم حمل و نقل استان در این فاصله زمانی هشدار داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز