خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر کرج:

با توجه به پاییز کرونایی،حضور حداقلی دانش‌آموزان هم نگران کننده است

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۲۹۵

رئیس شورای شهر کرج با تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید، گفت: تعلیم و تربیت مقدمه ای برای بلوغ فکری و کمال معنوی است و از آنجا که امسال مدارس در شرایط کرونایی فعالیت سالانه خود را آغاز می کنند، توجه به پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری اجتماعی بسیار ضروری است.

به گزارش ایلنا، اکبر سلیم نژاد با اشاره به نگرانی والدین از گشایش سال تحصیلی جدید در شرایط کرونایی اظهار داشت: با توجه به پیش بینی ها مبنی بر آغاز موج سوم این بیماری همزمان با فرا رسیدن پاییز، باید توجه خاصی به حفظ سلامتی دانش آموزان شود چراکه والدین، گرانبهاترین دارایی خود را در مدارس به امانت می سپارند.

وی اظهار کرد: فراگیری تعلیم و تربیت و حضور فرزندان در سنگر مدارس مقدمه ای برای ورود انسانها به جامعه، پذیرش نقش پذیری و آموختن مسئولیت پذیری است و همه ساله فضای کشور در آستانه گشایش مدارس مملو از نشاط و تحرک بود و والدین برای تهیه ملزومات تحصیل فرزندان شان در حال تدارک و خرید کیف و کفش و لوازم التحریر بودند.

این مسئول افزود: متاسفانه با ورود کرونا به کشور در اواخر سال گذشته بسیاری از امور عادی تحت الشعاع قرار گرفتند که یکی از آنها غیرحضوری شدن مدارس و دانشگاه ها بود تا از سلامتی افراد در برابر این بیماری مراقبت شود و انتظار می رفت که تدریس غیرحضوری تا زمان کنترل کامل ویروس مذکور ادامه داشته باشد و البته نگرانی والدین کاملاً طبیعی و به حق است.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: گرچه وزارت آموزش و پرورش طرح زوج و فرد حضور دانش آموزان در مدارس را طراحی کرده و صرفاً دروس پایه به صورت حضوری تدریس خواهد شد، با در نظر گرفتن پاییز کرونایی که پزشکان شیوع موجی از آنفولانزای فصلی را نیز پیش بینی کرده‌اند، همین حضور حداقلی هم نگران کننده است و امیدواریم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و توجه به فاصله گذاری اجتماعی توأم باشد.

سلیم نژاد در پایان با آرزوی موفقیت برای دانش آموزان به عنوان آینده سازان فردای میهن اسلامی در سال تحصیلی جدید، خاطر نشان کرد: مدیریت شهری کرج همچون سنوات گذشته با اجرایی کردن طرح استقبال از مهر در حد توان به مشکلات عمرانی و خدماتی مدارس رسیدگی کرده و به نوبه خود برای ایجاد فضایی بهتر  برای تعلیم و تربیت فرزندانِ جامعه تلاش کرده و امیدواریم با پایان کرونا، نظام آموزشی به شرایط قبلی خود بازگردد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز