خبرگزاری کار ایران

در حوادث رانندگی رخ داد؛

جمعه پرحادثه در جاده‌های استان یزد/ 6 نفر مجروح شدند

asdasd
کد خبر : ۹۶۳۲۴۵

روز گذشته سه حادثه رانندگی در محور‌های ابرکوه، تفت و بافق رخ داد و استان روز پرحادثه ای را سپری کرد.

به گزارش ایلنا، مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد از امدادرسانی و فعالیت‌های امدادی نجاتگران این جمعیت در شهر‌های مختلف استان در روز جمعه ۱۴ شهریور ماه در سه حادثه در محور‌های بافق – ابرکوه و تفت خبر داد.

 رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق اظهار داشت: یک دستگاه کامیون در کیلومتر ۳۶ محور بافق به بهاباد واژگون که ۲ نفر حادثه دیده در پی داشت.

محمدرضا فتاحی بافقی گفت: پس از اطلاع از حادثه نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای سه چاهون بافق در محل حادثه حاضر و به همراه دیگر عوامل امدادی مشغول به امدادرسانی شدند.

وی افزود: پس از اقدامات اولیه درمانی بر روی ۲ فرد حادثه دیده، توسط آمبولانس اورژانس به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال داده شدند.

 رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه نیز اظهار داشت: ظهر روز گذشته یک دستگاه خودرو سواری ۲۰۶ در کیلومتر ۳۸ محور دهشیر به ابرکوه دچار حادثه و واژگون شد.

خلیل اکرمی گفت: نجاتگران جمعیت هلال‌احمر ابرکوه و پایگاه مسجد امام خمینی (ره) به محض اطلاع از وقوع حادثه به محل اعزام و به همراه دیگر عوامل امدادی، امدادرسانی به مصدومان را انجام دادند.

وی افزود: در این حادثه ۲ نفر مصدوم که پس از اقدامات درمانی توسط آمبولانس اورژانس به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

 رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان تفت همچنین اظهار داشت: یک دستگاه خودرو سواری پراید در محور شیراز به یزد کیلومتر ۱۰ تفت (نزدیک مزرعه حجت آباد) واژگون شد که ۲ نفر از هموطنان‌مان در این حادثه مصدوم شدند.

جلیل کهدویی گفت: پس از اعلام حادثه امدادگران هلال احمر پایگاه امداد و نجات جاده‌ای جاویدالاثر متوسلیان تفت با یک دستگاه خودرو نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور نیرو‌های امدادی هلال احمر و اورژانس در صحنه، ۲ مصدوم پس از اقدامات اولیه درمانی به نزدیک‌ترین مرکز درمانی انتقال داده شدند.

این مقام مسئول ضمن تاکید بر رعایت جوانب احتیاط در امر رانندگی، از عموم مردم خواست که به محض مواجه با چنین حوادثی نجاتگران هلال احمر را از طریق تماس با شماره ۱۱۲ مطلع سازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز