خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

بازگشایی مدارس به صورت زوج و فرد از ١۵ شهریور در بردسکن خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۶۱۰۰۸

سرپرست اداره آموزش و پرورش بردسکن گفت: مانور آماده باش مدارس جهت بازگشایی و آغاز شروع سال تحصیلی جدید برگزار شده است و از ١۵ شهریور ماه با توجه به جلساتی که با ستاد مقابله با کرونا شهرستان انجام شده است با ۵٠ درصد ظرفیت سال تحصیلی جدید را در تمامی مقاطع آغاز می کنیم.

حبیب الله حاجی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خلیل آباد اظهار کرد: جهت بازگشایی مدارس جلساتی توجیهی با مدیران مدارس برای رفع  مشکلات بهداشتی در مدارس انجام شده و همه مدارس مکلف شده‌اند ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی هر روز بعد از خروج دانش آموزان،  مدارس برای روز بعد ضدعفونی شود.

وی با بیان اینکه تجهیز مدارس ، نظارت بر آب خوری‌ها،  بازسازی و محوطه سازی و کف سازی  مدارس از جمله اقدامات شروع پروژه مهر است افزود: جهت رعایت نکات بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی گروه بندی کلاس ها در غالب طرح زوج و فرد انجام شده است و همچنین جهت ارتقاء دانش دانش اموزان بحث استفاده از فناوری های نوین و آموزش های فضای مجازی را از شبکه شاد انجام خواهیم داد.

سرپرست اداره آموزش و پرورش بردسکن با بیان اینکه در منطق عشایری و روستایی کم تراکم و کم جمعیت مدارس در تمام روزها از 15 شهریور ماه  دایر می باشد گفت:  پایه اول ابتدایی با توجه به اینکه پایه‌ای مهم است به ناچار ضمن رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی آموزش حضوری  به صورت 100 درصد را در مدارس خواهیم داشت.

حاجی زاده اظهار داشت: با به صدا درآمدن زنگ مدارس یک نشاط و شعف و شادمانی در سطح جامعه رخ خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز