خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار سمنان مطرح کرد:

چرخه معیوب جذب اعتبارات بازآفرینی شهری/ پیگیری شهرداری‌ها برای جذب حداکثری اعتبارات

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۴۱۱

معاون عمرانی استاندار سمنان گفت: چرخه انجام کار در خصوص جذب اعتبارات بازآفرینی شهری معیوب است و به دلیل برخی موارد غیرضرور دچار پیچیدگی و بروکراسی اداری شده که نیاز است تا در راستای‌استفاده هرچه بهتر از این‌ظرفیت، این‌ چرخه مورد اصلاح و بازنگری قرار گیرد.

به گزارش ایلنا از سمنان، منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان در جلسه ستاد بازآفرینی شهری استان با بیان اینکه اعتبارهای استان در بندها و حوزه‌های مختلف، متعلق به مردم و سهم مردم است، گفت: یک ریال از اعتبارهای استان نباید به هر دلیلی از استان خارج شود و کوتاهی در جذب اعتبار به ویژه در بحث ستاد بازآفرینی شهری قابل قبول نبوده و با افراد خاطی به طور جد و قاطع برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: اعتبارات ویژه ستاد بازآفرینی شهری ظرفیت بسیار مطلوبی است که باید در راستای احیاء بافت فرسوده و ارتقاء سطح کیفیت ارائه خدمات در مناطق کم برخوردار شهر ها به کار گرفته شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان همچنین با بیان اینکه استان هایی در کشور وجود دارند که به صورت مطلوب از این ظرفیت بهره گرفتند، بر پیگیری شهرداری ها به منظور جذب حداکثری این اعتبارات تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز