خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت فیروزه خبر داد:

افتتاح نخستین پد بالگرد اورژانس هوایی مناطق روستایی شهرستان فیروزه

asdasd
کد خبر : ۹۶۰۲۳۷

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان فیروزه، از افتتاح نخستین پد بالگرد اورژانس هوایی مناطق روستایی استان خراسان رضوی در روستاهای مرزان و فهنه این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور ، دکتر مجید خجسته پور در حاشیه افتتاح این پروژه گفت: ٢ پد بالگرد در روستاهای مرزان و فهنه همزمان با هفته دولت در زمینی به ابعاد ٢ هزار متر مربع و با هزینه ای بالغ بر ٢ میلیارد و ٣٠٠ میلیون ریال با کمک خیرین سلامت افتتاح شد.

وی افزود: روستاهای مرزان و فهنه با فاصله ۵۵ و ۶٠ کیلومتری از دورترین روستاهای شهرستان فیروزه بوده و بدین جهت ضرورت وجود پد بالگرد در این دو روستا بسیار ملموس است.

خجسته پور با اشاره به استقبال خوب مردم شهرستان جهت همکاری با شبکه بهداشت و درمان اظهار داشت: تا دهه فجر امسال ١۵ پد بالگرد دیگر در سایر نقاط نیز به بهره برداری خواهد رسید. 

مدیر شبکه بهداشت و درمان فیروزه با اشاره به سایر طرح های این شبکه خاطر نشان کرد: علاوه بر افتتاح پد بالگرد در مرزان، کلنگ احداث پایگاه اورژانس جاده ای نیز با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال جهت ساخت و ٢٠ میلیارد ریال جهت تجهیزات و آمبولانس در این روستا زده شد.

دکتر خجسته‌پور ضمن تقدیر از خیرین حوزه سلامت اعلام کرد: آخرین طرحی که در این هفته افتتاح شد، دندانپزشکی مرکز خدمات جامع سلامت روستایی گرماب با اعتباری بالغ بر ٢ میلیارد ریال از محل خیرین سلامت و بودجه دانشکده علوم پزشکی نیشابور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز