خبرگزاری کار ایران

همزمان با هفته دولت:

117پروژه با اعتباری بالغ بر 130 میلیارد تومان در لنگرود به بهره برداری می رسد

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۴۱۵

فرماندار لنگرود گفت: همزمان با هفته دولت ۱۱۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان در لنگرود به بهره برداری می رسد

به گزارش ایلنا از لنگرود،فرماندار شهرستان لنگرود با اشاره به اینکه در سالی که بر ما گذشت دولت با شرایط خاصی مواجه بود و انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کنار سیل، برف و محدودیت های کرونایی و هجمه سنگین دشمنان و تحریم های ظالمانه برگزار شد، افزود: با تمام این مشکلات در شهرستان لنگرود ۱۱۷پروژه بااعتبار ۱۳۰ میلیارد و ۷۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به بهره‌برداری می‌رسد که میزان اعتبارات پروژه‌ها نسبت به سال گذشته ۱۱۷ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه در بخش عمران شهری ۳۳ پروژه با بیش از ۱۲ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: تکمیل و بهره برداری از بیمارستان ۱۳۷ تختخوابی شهید حسین پور با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان، هفت پروژه در بخش کشاورزی با اعتبار سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان، ۲۲ پروژه در بخش برق رسانی شهری و روستایی با اعتبار بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان از جمله پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت شهرستان لنگرود است.

فرماندار شهرستان لنگرود از اجرا و بهره‌برداری ۱۱ طرح اشتغالزایی توسط بخش خصوصی خبر دارد و  گفت: برای این تعداد پروژه ۱۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده که برای ۵۶ نفر اشتغال‌ ایجاد شده است.

شفقی همچنین از حضور استاندار گیلان برای  افتتاح پروژه های هفته دولت شهرستان لنگرود در روز ( پنج شنبه، ۶ شهریور) خبر داد و خاطرنشان کرد: در این روز بیش از ۲۱ میلیارد تومان پروژه در حوزه های مختلف گردشگری، ورزشی، عمران شهری و کشاورزی با رعایت پروتکل های بهداشتی به بهره برداری می‌رسد.

در صورت وضعیت مناسب شهرستان (از لحاظ قرمز بودن کرونا )، بیمارستان ۱۳۷ تختخوابی شهید حسین‌پور با حضور مدیران ارشد کشوری افتتاح می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز