خبرگزاری کار ایران

امام جمعه فردیس تاکید کرد:

لزوم ورود استانداری البرز به موضوع انتزاع فردیس از کرج

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۲۰۸

امام جمعه فردیس بر لزوم ورود و همکاری استانداری البرز در موضوع انتزاع فردیس از کرج تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از البرز، حجت الاسلام علی اکبر ایمانی در آیین افتتاح پروژه‌های فردیس که پیش از ظهر یکشنبه برگزار شد، ضمن تبریک هفته دولت‌، اظهار کرد: افتتاح پروژه های عمرانی شهرستان فردیس در اولین روز از هفته دولت را به فال نیک می گیریم‌.

وی در ادامه با بیان اینکه خدا را باید در همه حال ناظر اعمال خود ببینیم، عنوان کرد: امروز هیچ گناهی بالاتر از ایجاد گره در مسیر زندگی مردم نیست؛ امروز دشمنان اسلام از هیچ ابزاری برای اینکه ملت ایران را به شکست بکشانند دریغ نمی کنند.

امام جمعه فردیس با بیان اینکه اقدامات مدیریت شهری در احداث پروژه های عمرانی شایسته تقدیر است، خاطرنشان کرد: همه مدیران باید در راستای جلوگیری از تضییع حقوق مردم تلاش کنند.

وی با بیان اینکه امید داریم شاهد همدلی و هم افزایی در مدیریت شهری فردیس باشیم، تصریح کرد: مایوس کردن و نا امید کردن مردم آب در آسیاب کردن دشمن است پس انتظار داریم هر مسئولی در هرکجا که باشد در راستای خدمت رسانی به مردم تلاش کند.

حجت الاسلام ایمانی با بیان اینکه از معاون سیاسی امنیتی استانداری البرز خواستار همکاری در پروسه انتزاع فردیس از کرج هستیم‌، گفت: امید داریم در دور اول شورای شهر فردیس شاهد تکمیل روند انتزاع فردیس از کرج باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز