خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای فرهنگی استانداری هرمزگان :

استفاده از ظرفیت الکترونیکی پرتال‌ها و سایت‌های اجرایی برای عزاداری‌های محرم

asdasd
کد خبر : ۹۵۷۰۳۴

رئیس شورای فرهنگی استانداری هرمزگان گفت: با توجه به اینکه در آستانه ایام محرم و صفر قرار داریم، از ظرفیت الکترونیکی پرتال‌ها و سایت‌های دستگاه‌های اجرایی در ایام محرم استفاده شود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، نازنین شیبانی تذرجی در دومین جلسه شورای فرهنگی استانداری هرمزگان  با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ضرورت توجه عمل به توصیه ها و پروتکل های بهداشتی در جامعه، بر استفاده از فضای مجازی برای رساندن پیام عاشورا تاکید و اظهار کرد: بهره مندی از فضای مجازی وظرفیت کاربران اینترنتی می تواند در ترویج فرهنگ عاشورایی تاثیر بسزایی داشته باشد.

وی ادامه داد: فضای مجازی دارای ظرفیت گسترده‌ای است به شکلی می‌توان از ظرفیت این فضا برای آگاهی بخشی درباره حقیقت واقعه عاشورا و درس‌های این روزهای حماسی استفاده کرد.  

نازنین شیبانی خاطر نشان کرد: برخی برنامه‌های شورای فرهنگی در شب‌های محرم و صفر به‌ صورت زنده از شبکه‌های اجتماعی با هدف بهره‌گیری از منابر مذهبی روحانیان و مداحان حسینی برای اعتلای فرهنگ حسینی و ایجاد نگرش صحیح در مخاطبان فضای مجازی درباره‌  زندگی، امامت، قیام علیه ظلم و شهادت حضرت سیدالشهدا(ع) برگزار خواهد شد.

رئیس شورای فرهنگی استانداری هرمزگان با بیان اینکه کارکنان می‌توانند در ماه محرم با انجام "نذر سلامت"، نذورات خود را صرف گسترش و ارتقای سطح سلامتی در اقشار ضعیف کنند،گفت: با توجه به شیوع کرونا و عدم امکان توزیع غذای نذری، افراد می‌توانند نذر خود را به صورت خرید وسایل حفاظتی در اختیار بیمارستان‌ها یا مردم قرار دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان، یاد آور شد: طراحی و ترویج الگوهای جدید عزاداری از جمله هر خانه یک حسینیه با نصب پرچم جلوی در منازل و برگزاری جلسات سخنرانی آنلاین و ترویج ایجاد پویش نذر ماسک و نذر ارزاق از دیگر برنامه های ماه محرم  است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز