خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان :

درآمدهای ارزی ناشی از صادرات میگو به چرخه اقتصاد کشور بازگردد/ لزوم حمایت از بخش تولید برای کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی

asdasd
کد خبر : ۸۰۵۹۸۶

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: عرضه محصول میگو به بازار بورس زمینه ساز تسهیل بازاریابی این محصول و افزایش درآمدهای ارزی می شود.

به گزارش ایلنا، ایرج حیدری در نشست تخصصی نمایندگان بورس با مدیران و بخش خصوصی استان با محوریت عرضه میگو در بورس با اشاره به اهمیت بازار بورس، عنوان کرد: عرضه میگو به بورس روند بازاریابی این محصول را در سطح ملی و بین‌المللی تسهیل خواهد کرد.

وی با اشاره به مزیت صادراتی میگو، اظهار داشت: میگو به واسطه ارزش غذایی بالایی که دارد دارای ظرفیت صادراتی بالایی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان، تصریح کرد: توسعه صنعت میگو با هدف ایجاد اشتغال، افزایش تولید و تحقق درآمدهای ارزی در دستور کار قرار گیرد و این صنعت باید منافع ملی در زمینه افزایش درآمدهای ارزی را تامین کند.

حیدری گفت: درآمدهای ارزی ناشی از صادرات میگو به چرخه اقتصاد کشور بازگردد تا این مهم زمینه ساز کاهش اتکا کشور به درآمدهای نفتی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان اظهار داشت: واگذاری اراضی مختلف برای پرورش میگو و ارائه تسهیلات به متقاضیان پرورش میگو با هدف افزایش درآمدهای ارزی است و این مهم با تلاش محقق شود.

حیدری اظهار داشت: فعلان صنعت پرورش میگو از ظرفیت بازار بورس برای فروش محصولات تولیدی خود نهایت بهره را ببرند و این بازار می تواند بسیاری از دغدغه های تولید کنندگان در زمینه بازاریابی محصولات تولیدی آنها را مرتفع خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: عرضه میگو در بازار بورس زمینه ساز رونق بیش از پیش صنعت میگو در هرمزگان شود.

حیدری تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته از سوی مدیریت عالی استان، جهاد کشاورزی و شیلات و سایر دستگاه های اجرایی صنعت میگو در هرمزگان در حال شکوفایی است و زمینه ساز تحقق سال رونق تولید در هرمزگان خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز