خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت در بازدید از دو واحد تولیدی و خدماتی؛

رفع معضل بیکاری نیازمند بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی است

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۶۲۷

فرماندار رشت با بیان اینکه هیچ دولتی به تنهایی قادر به حل مشکل بیکاری نیست، گفت: در این راستا نیازمند بهره گیری مناسب از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران هستیم.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی از واحد تولیدی نیمه اتوماتیک ماسک بهداشتی گیلان پارس و شرکت مرکزی و واحد انبارداری فروشگاه های زنجیره ای هفت استان گیلان بازدید کرد.

فرماندار رشت در حاشیه این بازدیدها با تاکید بر لزوم حمایت جدی واحدهای تولیدی و خدماتی، گفت: هیچ دولتی به تنهایی قادر به رفع معضل بیکاری نخواهد بود و تنها در سایه حضور فعالانه شرکت های خصوصی  و کارآفرین می توان به دنبال رفع بیکاری در سطح جامعه بود.

فتح اللهی با اعلام آمادگی جهت حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان، گفت: در راستای ایجاد اشتغال و رفع معضل بیکاری، از همه ظرفیت های موجود جهت رفع مشکلات پیش روی بخش خصوصی و توسعه و گسترش واحدهای موفق استفاده می کنیم.

وی توجه به ارائه خدمات مطلوب به مشتریان از سوی واحدهای خدماتی را بسیار حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: در راستای مقابله با شیوع کرونا و  رعایت فاصله گذاری اجتماعی، باید راه اندازی فروشگاه های اینترنتی کالاها و خدمات به طور ویژه از سوی فروشگاه های زنجیره ای در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز