خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان:

با گرانفروشان در طرح محرم تعزیرات حکومتی قزوین برخورد می شود

asdasd
کد خبر : ۹۵۶۲۱۱

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت : با توجه به افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز هیات‌های مذهبی طرح نظارتی ویژه ایام محرم از امروز -۲۹مرداد- آغاز شده و تا سیزدهم شهریور ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین  هوشنگ محمدی با اعلام این خبر گفت: با توجه به افزایش تقاضای مردم برای خرید اقلام مورد نیاز هیات‌های عزاداری و پذیرایی از عزاداران در ایام محرم، تعزیرات حکومتی اقدام به برگزاری طرح ویژه محرم تا ۱۳ شهریور کرده است.

وی یادآورشد: طرح تعزیراتی محرم امسال از ۲۹ مرداد لغایت ۱۳ شهریور در قالب گشت‌های مشترک با همکاری نمایندگان دستگاه‌های کاشف در زمینه کالاهای مورد استفاده در حوزه مقابله با بیماری کرونا و همچنین رسیدگی به تخلفات احتمالی در بخش کالاهای هدف ابلاغی از سوی ستاد تنظیم بازار، قرار گاه جهش تولید ، شورای هماهنگی تشدید نظارت و بازرسی برگزار می شود.

محمدی افزود: با عنایت به در پیش بودن ایام محرم حسینی و با توجه به افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز هیات های مذهبی و ضرورت کنترل هدفمند بازار با رویکرد پیشگیرانه، لازم است این طرح همانند سال های گذشته تشکیل و با متخلفان برخورد شود.

دبیر کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات استان از مردم استان تقاضا کرد ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصوب جهت مقابله با کرونا هرگونه تخلف مشاهده شده را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی ارسال نمایند یا با تلفن ۱۲۴ اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت ،معدن و تجارت در میان بگذارند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز