خبرگزاری کار ایران

پایان عملیات گازرسانی به روستای ستلو از توابع شهرستان پارسیان در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۲۷۵

تزریق گاز و گاز رسانی به روستای ستلو با جمعیت 471 خانوار از توابع ناحیه پارسیان برای توسعه گازرسانی به روستاها با موفقیت انجام شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، ابراهیم صفری رئیس اجرای طرح های شرکت گاز استان هرمزگان ضمن اشاره به تزریق گاز و گاز رسانی به  روستای ستلو با جمعیت 471 خانوار از توابع ناحیه پارسیان، افزود: عملیات تزریق گاز وگاز‌رسانی به روستای ستلو از توابع ناحیه پارسیان  برای توسعه گازرسانی به روستاها با موفقیت انجام شد .

وی اظهار کرد: مردم شریف ستلو  جهت اخذ اشتراک گاز  و استفاده از این نعمت الهی می توانند به امور مشترکین اداره گاز شهرستان پارسیان واقع در بلوار معلم و روبه روی مسجد بلال،  مراجعه کنند و در صورت هرگونه مشکل در خصوص گاز رسانی می توانند با شماره امداد گاز یعنی  ۱۹۴ که به صورت شبانه روزی پاسخگوی همه مشترکان گاز است، تماس حاصل کنند.

به گزارش ایلنا، روستای ستلو در دو کیلومتری شهر دشتی  قرار دارد و طبق آخرین سرشماری در سال 95، این روستا 471 خانوار و 1634 نفر جمعیت دارد و هم اکنون عملیات گازرسانی به 15 روستای این شهرستان نیز ادامه دارد که ان شاءالله تاپایان سال جاری این پروژه ها و درجهت آسایش بیش تر مردم به بهره برداری خواهد رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز