خبرگزاری کار ایران

در بازدید از ایلنای قزوین مطرح شد:

رسانه‌ها باید واقعیت‌ها را بیان کنند حتی اگر به مذاق عده ای خوش نیاید+ فیلم

asdasd
کد خبر : ۹۵۳۴۹۸

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه رسانه ها بیان واقعیت هاست حتی اگر به مذاق عده ای خوش نیاید.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، رجب رحمانی در بازدید از دفتر خبرگزاری ایلنا در قزوین به مناسبت روز خبرنگار با تقدیر از جامعه رسانه اظهار کرد: بیان واقعیت‌ها از زبان رسانه‌ها به عنوان زبان گویای مردم به بهترین شکل در طول این سال ها منعکس شده و به فرموده رهبر انقلاب اگر فداکاری و ایثار اهالی رسانه نبود بسیاری از وقایع تاریخی به درستی منتقل نمی شد.

 نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رسانه‌ها می بایست در بیان خواسته های مردم اولویت ها را مورد توجه قرار دهند و با انتقادات سازنده موجبات اصلاح امور را فراهم کنند.

رحمانی با اشاره به سختی و سنگینی مشکلات اقتصادی که بر مردم در شرایط کنونی وارد شده گفت: رسانه ها در انعکاس اخبار و خدمات دولت علاوه بر انعکاس خدمات ارائه شده به کاستی ها و ضعف ها نیز اشاره دارند که این نشان دهنده درک درست و حضور زبدگان در این عرصه است که هم مردم و هم مسئولان باید قدردان آنان باشند.

حجم ویدیو: ۳۵.۰۲M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۳۶ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز