خبرگزاری کار ایران

از سوی فرماندار و نماینده اسلام آبادغرب در مجلس؛

خبرنگار ایلنا در اسلام آبادغرب تقدیر شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۳۰۹۸

از سوی فرماندار و نماینده اسلام آبادغرب در مجلس، بهروز چمنی، خبرنگار ایلنا در اسلام آبادغرب تقدیر شد.

مراسم روز خبرنگار با حضور نماینده مردم شهرستان اسلام آبادغرب در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در اسلام آبادغرب، در ابتدای مراسم علیشاه ایوانی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلام آباد غرب، با اشاره به نقش مهم و تاثیرگزار خبرنگاران در عرصه های اجتماعی اظهار داشت: نقش رسانه ها در آگاه سازی و هدایت جامعه به سوی درک صحیح از وقایع و رخدادها غیر قابل انکار می باشد و این رسانه ها هستند که همگن سازی را در جامعه انجام می دهند.

وی افزود: کسانی که در عرصه خبرنگاری فعالیت می کنند بایستی با عناصر و اجزای خبر و گزارش نویسی آشنایی داشته باشند و کار در این زمینه نیازمند تحقیق و تفحص در زمینه های مختلف است.

در ادامه کرم محمدی، فرماندار شهرستان اسلام آباد غرب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی تصریح کرد: این خبرنگاران هستند که خبرهای خوب و خبرهای ناراحت کننده را منعکس می کنند لذا خبرنگاری همواره توام با مشکلات فراوانی است و در همین زمینه نیز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در نظر دارد که حرفه ی خبرنگاری را به عنوان مشاغل سخت معرفی کند.

وی افزود: خبرنگاران خوراک مورد نیاز مسئولین را تامین می کنند و مسئولین با رصد خبرها و تحلیل ها و حتی انتقادات شما خود را در انجام هرچه بهتر امور اصلاح می کنند.

محمدی با اشاره به فعالیت بیست ساله خود در زمینه رسانه های مکتوب افزود: بنده به عنوان نماینده دولت تدبیر و امید در شهرستان اسلام آباد غرب پذیرای نقد های دوستان در رسانه ها هستم حتی اگر آن نقد نیز بوی تخریب داشته باشد باز هم مورد قبول است چرا که پذیرفتن مسئولیت در واقع به معنای پذیرفتن نقد است.

علی جلیلیان نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خبرنگاران رسانه ها سنگین ترین مسئولیت ها را بر عهده دارند و ریسک خطری را پذیرفته اند چراکه عاقبت خبرنگاران یا سربلندی است یا سر شکستگی.

جلیلیان افزود: کسانی که در حرفه خبرنگاری وارد شده اند در برابر خدا مسئول هستند و در آخرت باید جوابگوی عملکرد خود باشند چون قضاوت و داوری مختص خداوند است.

نماینده مردم شهرستان اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: خبرنگاران با پایگاه های قدرت سروکار دارند و روبرو شدن با پایگاه های قدرت مشکلات خاص خود را دارد و کسی که وابستگی به هیچ شخص و جناح خاصی ندارد تسلیم این پایگاه های قدرت نخواهد شد و به صورت مستقل کار خود را ادامه خواهد داد.

علی جلیلیان افزود: تاثیر خبری که از رسانه ها منعکس می شود بر جامعه بسیار زیاد است و لذا باید اخباری که به نفع جامعه می باشد مخابره شود.

در پایان این مراسم، از خبرنگار خبرگزاری ایلنا در شهرستان اسلام آبادغرب با اهدا لوح و هدایایی تجلیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز