خبرگزاری کار ایران

دکتر گرگیج به ایلنا خبر داد:

بستری 28 بیمار کرونایی در بخش ICU بیمارستان سراوان/ بیمار پذیرش نشده نداشتیم/ هشدار نسبت به ذبح دام و دید و بازدید عید قربان

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۳۳۶

رئیس بیمارستان رازی سراوان گفت: 28 مورد مثبت کرونا در بخش مراقبت های ویژه (ICU ) این بیمارستان بستری هستند.

دکتر امیر گرگیج در گفت وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: طی دو روز گذشته مراجعه بیماران با مشکلات حاد تنفسی و مثبت کرونا به بیمارستان رازی سراوان افزایش یافته و در حال حاضر 28 بیمار در بخش بحران بیمارستان رازی سراوان بستری هستند که حال تعدادی از آنها وخیم است.

وی با بیان اینکه علاوه بر بخش بحران بیمارستان رازی سراوان یک بخش پشتیبان نیز برای بیماران مشکوک و مثبت کرونا در نظر گرفته ایم، اظهار داشت: در حال حاضر 44 تخت ویژه بیماران کرونا در بخش‌های مراقبت ویژه، بحران و بخش پشتیبان فعال داریم و تاکنون با توجه به حجم زیاد مراجعین خوشبختانه بیماری پشت درهای بیمارستان نمانده است.

وی افزود: از ابتدای بحران کرونا 607 بیمار مشکوک تنفسی و کرونا به بیمارستان رازی سراوان مراجعه کرده‌اند که تعدادی از آنان بصورت سرپایی درمان، تعداد بستری مشکوک بوده اند و تعدادی هم مورد مثبت آزمایشگاهی خدمات درمانی دریافت کرده اند و ترخیص شده اند و تعداد 28 مورد مثبت آزمایشگاهی نیز به رغم خدمات درمانی مطلوب در بخش های مراقبت ویژه بیمارستان جان خود را از دست داده اند.

رئیس بیمارستان رازی سراوان از مردم خواست با توجه به اینکه در آستانه عید سعید قربان قرار داریم از روبوسی و در آغوش کشیدن همدیگر پرهیز کنند تا شاهد انتقال سریع چرخه ویروس کرونا نباشیم.

وی همچنین به ذبح بهداشتی دام‌ها در روز عید قربان برای پیشگیری از تب کریمه کنگو در کشتارگاه‌های رسمی تاکید کرد و افزود: با عدم رعایت اصول بهداشتی در کشتار دام‌های آلوده هر آن ممکن شاهد بحرانی جدید علاوه بر کرونا در استان باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز