خبرگزاری کار ایران

معاون جهاد کشاورزی استان خبرداد:

تقاضای دریافت تسهیلات کرونا توسط 49 واحد کشاورزی در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۲۴۹

معاون برنامه ریزی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از تقاضای دریافت تسهیلات کمک به جبران خسارات کرونا توسط ۴۹ واحد کشاورزی در استان قزوین خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا تبسمی با اعلام این خبر گفت:از این میزان واحدهای متقاضی 36 واحد حائز شرایط لازم برای گرفتن وام شناسایی شدند که مبلغ آن به ۷۲ میلیارد ریال می رسد.

معاون جهاد کشاورزی استان افزود: از ۳۶ واحد واجد شرایط که تقاضای تسهیلات کمک به جبران خسارات کرونا را داشته اند، پرونده ۲۸ واحد به بانک ها ارسال شده و در حال تکمیل پرونده هستند و همچنین پرونده هشت واحد نیز در سازمان جهاد کشاورزی در دست بررسی است و در صورت نداشتن مشکل و نقص به بانک های عامل معرفی خواهند شد.

وی یادآور شد: از واحدهای کشاورزی خسارت دیده واجد شرایط دریافت وام جبران خسارت کرونا در استان قزوین می توان به ۲۸ مرغداری، ۲کشتارگاه، یک مجتمع پرورش قارچ و یک گلخانه اشاره کرد.

تبسمی ادامه داد: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا واحدهایی که مشمول دریافت تسهیلات جبران خسارات این ویروس هستند، می توانند به ازای ۱۲ هر شغل دارای بیمه ۱۲۰ میلیون ریال و شغل بدون بیمه ۸۰ میلیون ریال امکان دریافت وام دارند.

این مسئول بیان کرد: ۲ هزار و ۴۸۰ میلیارد ریال خسارت در پی شیوع کرونا به واحدهای کشاورزی استان قزوین وارد شده که دولت به برخی از واحدهای خسارت دیده که از سوی ستاد ملی مقابله و پیشگیری کرونا تعیین شده است، تسهیلات جبران خسارت ارائه می کند.

 معاون جهاد کشاورزی استان یادآور شد: پرداخت تسهیلات کمک به جبران خسارات کرونا به واحدهای کشاورزی فعال در بخش های دامپروری (دام و طیور)، شیلات و گلخانه ها پرداخت می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز