خبرگزاری کار ایران

طی مراسمی انجام شد؛

رونمایی از پوستر پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی

asdasd
کد خبر : ۹۳۹۹۸۰

در مراسمی با حضور مدیران رسانه استان از پوستر پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، نشست تخصصی قرارگاه رسانه ای استان با حضور سردار یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع)  و جمعی از مدیران رسانه ای استان برگزار و از پوستر پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر خراسان رضوی رونمایی شد.

عباس محمدیان رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی در این خصوص گفت: این جشنواره در ۱۰ محور اصلی شامل شعار سال، فرهنگ رضوی و زیارت، بصیرت و دشمن شناسی، جمعیت، آسیب‌های اجتماعی، گام دوم انقلاب، مثلث اقتصادی، کمک همدلانه و مواسات و همدلی و مدافعان سلامت طی سال جاری برگزار خواهد شد.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار ارسالی را در یکی از قالب‌های خبر، گزارش، مصاحبه، یادداشت، عکس، گزارش تصویری و رادیویی، پادکست و آثار رادیویی، مستند، آثار نمایشی، موشن گرافی، انیمیشن، کاریکاتور و نشریات دانشجویی تا پایان بهمن ماه امسال به آدرس Aboozarfestival@ ارسال کنند.

رئیس بسیج رسانه خراسان رضوی ادامه داد: تبیین توسعه و نهادینه سازی مواضع گفتمان انقلاب اسلامی در مواجهه با جنگ نرم دشمنان، بصیرت بخشی آحاد مردم، حمایت از تولیدات فاخر رسانه‌ای، تقویت روحیه خودباوری اصحاب رسانه، افزایش تولیدات متناسب با اهداف انقلاب، معرفی و شناسایی استعدادهای جدید، ایجاد فضای رقابتی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توجه به سبک زندگی اسلامی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز