خبرگزاری کار ایران

در آستانه آخرین جمعه ماه رمضان صورت گرفت؛

بیانیه مشترک خانه مطبوعات و سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی به مناسبت روز قدس

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۵۷۹

خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی و سازمان بسیج رسانه استان در بیانیه مشترک از مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد ، در متن این بیانیه آمده است:

ما اهل صومیم، لب به روزه داریم. اهل صلاتیم و بلند ترین قیام را توام با برائت و ولایت در نماز می دانیم و ما اهل جهاد هم هستیم؛ چنان که نماز و روزه را واجب می شماریم. همین "تکلیف" است که ما را به ستیز تمام قد علیه باطل وامی دارد. 

به "اخلاق" هم شدیدا پایبندیم و باز همین پایبندی، به قدم هامان قوت می دهد تا در برابر بیدادگران تا بن دندان مسلح، برخیزیم حتی اگر نه سنگ که فقط تعدادی حروف در قلم داشته باشیم. همان حروف را کنار هم می نشانیم تا سبز دهند و جوانه بدهند و درخت شوند و از سرشاخه های خویش میوه های غیرت برویانند برای مردمان ستم کشیده دنیا و باز دوباره حروف را کنار هم می نشانیم تا به فریاد برخیزند مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را که این عین تولا و تبری است. 

روز قدس هم فقط روز فلسطین نیست که روز خروشیدن بر همه باطل هاست. اسرائیل و آمریکا، نماد تام و تمام شرارت و بدخویی اند که به مرگ، می کشیم شان والا ما با همه باطل ، با همه بیداد مخالفیم در هرجای جهان و به هر نام و نشان که می خواهد باشد. این هم درس دین و سلوک ملی ماست و تا هستیم نیز چنین خواهد بود. 

دعوت ما از مردم حق طلب هم برای حضور در راهپیمایی روز قدس، برای نصرت حق و یاری ستم دیدگانی است که در این نظم باطل جهانی فریادرسی ندارند. دعوت به خیر است که ما روزنامه نویسان و رسانه نگاران، راهپیمایی روز قدس را نماد عینی برائت از مشرکین درهمه دنیا می دانیم و مردم فرهیخته مان را هم دعوت می کنیم حضور در این مراسم را بسان "فاستبقوا الخیرات" بدانند و بشتابند تا نام آنان در فهرست روشن یاران حق، ثبت شود. 

ما به نام قلم، به نام کلمه، به نام ن والقم وما یسطرون از همه مردم دعوت می کنیم تا فراگیرترین خبر جهان را با حضور فرد به فردمان بنویسیم که هر کدام از ما بسان کلمه ای هستیم در شاهنامه حماسه حق طلبی . هر کداممان، قدرتی هستیم برای شکستن باطل. پس می آییم تا چشم جهان فردوسی شود در سرایش شاهنامه حضور.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز