خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اصفهان:

طرح جامع اصفهان مدت‌ها در دست اجرا باقی مانده و شهرداری برای پایانش کاری نمی کند/عده ای در کار مردم اختلال ایجاد می کنند

asdasd
کد خبر : ۹۳۸۸۲۴

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: طرح تدوین طرح جامع اصفهان مدت‌ها در دست اجرا باقی مانده از شهردار اصفهان می خواهم این طرح را از خود بدانند و بیش از گذشته با آن همکاری کنند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی صبح امروز -یکشنبه۲۲ تیرماه - در یکصد و سی امین صحن علنی شورای شهر اصفهان با بیان فرازی از نامه امام علی(ع) به مالک اظهار کرد: شورای شهر ملجا و پناه مردم است و باید علاوه بر نظارت بر مدیریت مراقب حق شهر و شهروندی باشد.

وی افزود: کسی نباید برای صحبت با نمایندگانش ترسی داشته باشد و کسی هم حق ندارد شهروندی را نکوهش کند.

رئیس شورای  شهر اصفهان ادامه داد: هستند اندک کسانی که کار مردم را راه نمی اندازند و از سردرگمی مردم لذت می برند و این کار را نیز کنار نمی گذارند، بارها و بارها شهردار اصفهان کرامت مردم را مهم دانسته اند و خود کرامت مردم را اجرا می کند، ولی متاسفانه این عده ظاهراً دست بردار نیستند.

نصر اصفهانی اضافه کرد: ما وظیفه داریم آلام مردم را التیام باشیم و نباید نمک بر زخم مردم بپاشیم، ما باید اقشار آسیب پذیر را یار و یاور باشیم.

رئیس شورای شهر اصفهان تاکید کرد: توجه شهرداری اصفهان به ظرفیت‌های موجود در کشور و فرصت‌سازی از اتفاقات و ورود به حوادث غیر مترقبه مثل سیل و زلزله که نمونه آن هم پیوندی با شهر بنت سیستان و بلوچستان شاهد آن بودیم، است که نشان از مهمان‌نوازی مردم اصفهان داشت و امیدواریم از این فرصت‌ها نهایت استفاده را برای پیشبرد اهداف خود داشته باشیم .

نصر ادامه داد: مردم اندک اندک در جریان آنچه رخ داده قرار می گیرند و تلاش ما برای ایجاد امید بیشتر در شهر و شهروندان است .

وی افزود: یکی از برنامه‌هایی که در دست اجرا است، طرح تدوین طرح جامع اصفهان است که امیدوارم همه صاحب نظران در این زمینه بیش از گذشته دست اندرکاران و مسئولان را کمک کنند و مشارکت در این پروژه که آینده شهر را تضمین می کند و خطاهای احتمالی را کاهش می دهد داشته باشند.

رئیس شورای  شهر اصفهان گفت: از شهردار اصفهان درخواست دارم طرح جامع را از خود بدانند و بیش از گذشته با آن همکاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز