خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر کرج:

مردم چون مدیریت شهری را پاسخگوتر می‌بینند، انتظارات و توقع بیشتری از این نهاد دارند

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۱۰۹

رئیس شورای شهر کرج گفت: در راستای مطالبات و منویات امام جمعه کرج، نسبت به آماده سازی و ارائه گزارش عملکرد به مردم و افکار عمومی اقدام خواهیم کرد.

به گزارش ایلنا، اکبر سلیم نژاد عصر امروز یکشنبه 15 تیر طی سخنانی در دویست و دومین جلسه رسمی شورای شهر کرج با تبریک روز شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، گفت: توصیه اکید بنده به شهردار و مدیران شهری کرج، رسیدگی ویژه به مناطق محروم و محلات کم برخوردار است و بنا داریم تا هر هفته از یکی از شهرک‌های پُرجمعیت و محروم شهر بازدید کاملی داشته باشیم و در جریان دغدغه‌ها و مشکلات شهروندان قرار بگیریم. انتظار داریم اجرای طرح‌های جهادی و توسعه سرانه های عمرانی و خدماتی در این مناطق مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: معاون عمرانی وزیر کشور که برای رونمایی از اتوبوس های خریداری شده مهمان مدیریت شهری کرج بود به نکات خوبی درباره کم اعتمادی مردم نسبت به شهرداری‌ها اشاره کرد که در این ارتباط باید گفت نارضایتی شهروندان ریشه در خدمات متنوع و گسترده ای دارد که مدیریت شهری عهده دار ارائه آنهاست، در شرایط کنونی اکثر نهادهای دولتی به دلیل مشکلات اعتباری قادر به انجام ماموریت های ذاتی خود نیستند و فشار این کم کاری بر شانه شهرداریها سنگینی می کند لذا مردم چون مدیریت شهری را پاسخگوتر می بینند، انتظارات و توقع بیشتری از این نهاد دارند.

این مسئول تصریح کرد: امام جمعه گرج در خطبه مکتوب خود خواستار انتشار گزارش عملکرد شوراهای اسلامی شده است که ضمن استقبال از این مطالبه قطعاً خدماتی که از سال 96 تاکنون ارائه شده را برای شفاف سازی و تنویر افکار عمومی منتشر می کنیم و بی شک پاسخگویی به اعتمادسازی و حمایت بیشتر مردم از نظام و حاکمیت کمک شایانی می کند. در این ارتباط ماموریت های لازم به روابط عمومی و کارشناسان این حوزه داده شده و همانطور که وعده کرده ایم، کارهای انجام شده در تمام حوزه ها را به محضر موکلین خود بازگو خواهیم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز