خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان:

برنامه‌های اوقات فراغت دانش آموزان قزوینی امسال در شبکه شاد برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۲۸۱

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: برنامه‌های اوقات فراغت دانش آموزان استان قزوین امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در شبکه شاد برگزار می شود.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، حجت الاسلام علی انصاری اظهار کرد: شعار امسال پایگاه‌های تابستانی اوقات فراغت "هر دانش آموز یک مهارت " است و با توجه به شیوع بیماری کرونا بیشتر برنامه‌ها در فضای مجازی برگزار خواهد شد.

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان با اشاره به تولید محتوا در این زمینه، افزود: فایل‌های آموزشی متعددی در رشته‌های مختلف برای اوقات فراغت دانش آموزان تولید شده و آماده بارگذاری در ۴۱۶ پایگاه‌ تابستانی در بخش‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و مذهبی مدارس است تا بتوانیم اوقات فراغت پرباری را برای دانش آموزان فراهم کنیم.

انصاری با بیان اینکه هر ساله ۲۰ درصد دانش آموزان در کلاس‌های تابستانی شرکت می‌کنند، گفت: اوقات فراغت به عنوان یک فرصت می‌تواند زمینه ساز پذیرش مسوولیت‌های اجتماعی و موجب رشد همه جانبه شخصیت دانش آموزان و نوجوانان باشد.

وی ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا کلاس‌های اوقات فراغت به دور از هر گونه تجمع برگزار خواهد شد ولی در شهرهای دارای وضعیت سفید از نظر شیوع بیماری کرونا برخی از کلاس‌های آموزشی به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

این مسئول یاد آور شد: در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد دانش آموزان در شبکه شاد فعال هستند و این موضوع، فرصت مناسبی برای ارایه برنامه‌های فرهنگی با موضوعات متنوع است.

 انصاری تاکید کرد: آموزش و پرورش قزوین دارای ۲۳ کانون فرهنگی و تربیتی، ۱۴  دارالقرآن، سالن‌های ورزشی و پژوهش سراهایی است که به عنوان یک ظرفیت موثر در جهت برپایی پایگاه‌های اوقات فراغت فعالیت می‌کنند.

استان قزوین دارای ۲۴۰ هزار دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز