خبرگزاری کار ایران

ایلنا از بوشهر گزارش می‌دهد؛

قیمت‌های افسار گسیخته ماهی در بوشهر / لزوم نظارت بیشتر مسئولان

asdasd
کد خبر : ۹۳۱۶۵۱

در یک ماه گذشته قیمت ماهی در برخی از بازارهای استان بوشهر افزایش دو تا سه برابری داشته است که می طلبد مسئولان در این زمینه نظارت بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بر اساس پیگیری‌ها و مشاهدات میدانی در برخی بازارهای ماهی فروشی استان بوشهر شاهد افزایش چشمگیر قیمت انواع ماهی‌ها در بازار بوده‌ایم، این موضوع اعتراض شهروندان  بوشهری شده و خوستار رسیدگی مسئولان به این مشکل شدند.

برخی از ماهی فروشان استان بوشهر به خبرنگار ایلنا می‌گویند: دلیل عمده این افزایش قیمت فروش ماهی توسط لنج‌های صیادی به صورت عمده به خریدارانی از کشورهای حوزه خلیج فارس است.

آنها اضافه می‌کنند: که طی ماه های گذشته با توجه به عدم امکان تردد به کشورهای خلیج فارس شاهد افزایش میزان ماهی در بازارهای استان و کاهش قیمت آن بودیم اما مجدداً با از سر گرفته شدن رفت و آمد بین کشورهای حوزه خلیج فارس، شاهد کمبود ماهی و افزایش شدید قیمت آن در بازارهای محلی استان، در مدت زمان کمتر از یک ماه اخیر بوده ایم. 

ماهی به عنوان غذای اصلی و سنتی جنوبی‌ها به شمار می‌رود و انتظار داریم تا دستگاه‌های متولی و ناظر بر قیمت گذاری‌ها با حساسیت ویژه در این خصوص ورود کرده و با ریشه‌یابی علل گرانی و کمبود، از افزایش قیمت افسار گسیخته آن جلوگیری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز