خبرگزاری کار ایران

دستور ویژه فرماندار کرج:

شهرداران ضدعفونی معابر شهری و وسایل حمل و نقل عمومی را از سربگیرند/ مردم از حضور در عروسی‌های زیر زمینی خودداری کنند

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۸۶۹

فرماندار شهرستان کرج با تاکید به از سرگیری ضدعفونی معابر و وسایل نقلیه عمومی، گفت: برای کاهش شیوع کرونا مردم از حضور در مراسم عزا و عروسی های زیر زمینی خودداری و با همراه داشتن ماسک و مراقبت های بهداشتی، خود را از قرارگرفتن در معرض ابتلا مصون بدارند.

به گزارش ایلنا، غفور قاسم‌پور عصر سه‌شنبه در ابلاغیه ای جدید، خطاب به شهرداران شهرهای اقماری کلانشهر کرج دستور ویژه‌ای برای آغاز ضدعفونی‌های معابر شهری کرج صادر کرد و گفت: شهرداران از فردا با فعال‌سازی اکیپ های مدیریت بحران و خدمات شهری ضدعفونی و سمپاشی خیابان‌ها و معابرشهری را آغاز کنند.

وی تاکید کرد: وسایل حمل و نقل عمومی به واسطه اینکه بیشترین حجم جابجایی و انتقال ویروس را دارند باید با حساسیت های ویژه ای فعالیت داشته باشند. 

فرماندار کرج هرگونه تجمع و ازدحامی را موجب افزایش انتقال ویروس عنوان کرد و نسبت به برگزاری مراسم عزا و عروسی بصورت زیر زمینی هشدار جدی داد و افزود: شیب تند افزایش ابتلا به کرونا در کرج صعودی شده است و با تداوم این روند شرایط سختی فرا رو خواهیم داشت، از این رو مردم در مراجعه به پاساژها و مراکز خرید سربسته می بایست با رعایت تمامی جوانب امر خود را از ابتلا مصون بدارند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان کرج همچنین در دومین دستور ویژه خود خواستار از  سرگیری فرایند ضدعفونی ادارات و سازمان ها در کرج شد و با تاکید تشدید نظارت ها و کنترل ها گفت: ورود افراد بدون ماسک و رعایت موازین بهداشتی به ادارات و مراکز خدماتی ممنوع است، صنوف نیز باید پروتکل‌های بهداشتی را خیلی بیشتر رعایت کنند.

وی افزود: بانک‌ها و مراکز خدماتی که بیشترین حجم مراجعات را دارند می بایست تمامی پروتکل‌های بهداشتی را بطور جدی اجرایی کنند و نظارت های لازم نیز از سطح بانک ها و ادارات توسط دستگاه های مربوطه صورت می گیرد. 

قاسم پور در پایان ضمن تشکر از همکاری خوب مردم فهیم کرج در اجرای ابلاغیه های اسفند و فروردین ماه، باز هم از مردم خواست تا همراهی های خود را با مسئولان ادامه دهند تا از این مرحله نیز به سلامت عبور نماییم، در غیر این صورت ممکن است شاهد از سرگیری تعدادی از محدودیت های قبل باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز