خبرگزاری کار ایران

معاون دانشگاه علوم پزشکی استان البرز :

شیوع کرونا در پیک دوم جدی شد/ افزایش آمار بستری و مرگ و میر در البرز

asdasd
کد خبر : ۹۲۸۶۳۸

معاون‌درمان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز با بیان اینکه فشار اقتصادی و صدمات کرونا هنوز جبران نشده است، گفت: تغییرات این بیماری تحت کنترل بوده و متاسفانه آمار مرگ و میر به صورت جدی در حال افزایش است لذا بازنگری مجدد باید در برنامه ریزی ها صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن اینانلو در جمع خبرنگاران با اشاره به شیوع کرونا در البرز ، اظهار داشت: وارد پیک دوم بیماری کروناویروس شده ایم و آمار بستری و مرگ و میر در حال افزایش است.

وی با اشاره به افزایش آمار ابتلاء و فوتی ناشی از کرونا در البرز ادامه داد: کنترل این پیک به مراتب سخت تر است چرا که توان و انرژی مردم برای مقابله با کرونا، تحلیل رفته است.

اینانلو با عنوان اینکه فشار اقتصادی و صدمات این بیماری هنوز جبران نشده است، تصریح کرد: تغییرات این بیماری تحت کنترل است و چنانچه درصد ابتلای جامعه، بدون افزایش مرگ و میر افزایش داشته باشد بهترین دستاورد است چرا که باعث ایمنی جمعیتی می‌شود و واکسیناسیون طبیعی اتفاق خواهد افتاد ولی متاسفانه آمار مرگ و میر به صورت جدی در حال افزایش است لذا بازنگری مجدد باید در برنامه ریزی ها صورت گیرد.

وی اذعان داشت: ضرورت اجرای قرنطینه مجدد در البرز و سایر استانها منوط به تصمیم ستاد ملی کروناست و فعلا در دستورکار نیست ولی در صورت شیوع بیشتر باید منتظر دستورات ستاد ملی برای ایجاد محدودیت در استانها شد.

اینانلو تاکید کرد: اختیارات استانی البرز مانند پیک اول نیست و لازم است برای آگاهی بخشی و رعایت پروتکل های بهداشتی، اقدام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز