خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

در حوزه تجهیزات آتش نشانی به استانداردها نزدیک می شویم / ورود خودروهای جدید آتش‌نشانی با اعتبار ۳۱ میلیارد تومانی

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۸۹۲

استاندار البرز با اشاره به شیوع کرونا و تلاش شهرداری‌های استان برای کنترل این ویروس، گفت: خوشبختانه مدیران شهری به خوبی پای کار بودند و سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرج نیز یکی از سازمان‌های پیشران در مقابله با کرونا بوده است.

به گزارش ایلنا، عزیزاله شهبازی روز شنبه در مراسم رونمایی از خودروهای جدید آتش‌نشانی کرج، اظهار کرد: با بروز شدن تجهیزات و ماشین آلات، در حوزه آتش نشانی به استانداردها نزدیک می شویم و در این راستا، خودروهای جدید آتش‌نشانی با اعتبار ۳۱ میلیارد تومانی، وارد سازمان شدند.

وی با اشاره به شیوع کرونا و تلاش شهرداری‌های استان برای کنترل این ویروس، گفت: خوشبختانه مدیران شهری به خوبی پای کار بودند، همچنین سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرج یکی از سازمان‌های پیشران در مقابله با کرونا بوده است.

استاندار البرز در بخش دیگری به روند پیشرفت پروژه قطار شهری کرج اشاره کرد و گفت: عملیات ریل گذاری در سه ایستگاه به طول شش و نیم کیلومتر انجام شده و طبق گفته‌های شهردار کرج تا آبان ماه امسال به سرانجام می‌رسد.

شهبازی با یادآوری پیشرفت پروژه کمربند شمالی کرج، گفت: این پروژه طرحی ماندگار است و در تاریخ مدیریت شهری کرج می‌ماند.

وی در بخش دیگری به احداث کارخانه نوآوری استان اشاره کرد و گفت: در فاز نخست این پروژه برای ۵۰۰ نفر شاغل می‌شوند.

استاندار البرز در پایان گفت: با وجود قرار داشتن در یک سال پایانی شورای پنجم، برنامه ریزی برای آبادانی شهر و آسایش شهروندان همچنان ادامه دارد لذا از تلاش های اعضای شوای پنجم و شهردار کاردان کرج برای ساختن شهری بهتر قدردانی می کنم.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز