خبرگزاری کار ایران

در جلسه شورای شهر تبریز مطرح شد؛

لزوم تعیین تکلیف بدهی‌های شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز / آماده سازی راه دسترسی مقبره الشعرای تبریز تا یک ماه آینده

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۵۳۱

یکصدو هشتادو هفتمین جلسه شورای شهر تبریز صبح امروز به ریاست شهرام دبیری با حضور اعضا در عمارت ساعت برگزار شد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، شهرام دبیری در آغاز جلسه امروز شواری شهر تبریز در رابطه با پروژه‌های عمرانی تبریز عنوان کرد: ضروری است شهرداری در اجرای پروژه‌های عمرانی سرعت عمل را بالابرده تا مردم نسبت به خدمات عمرانی رضایت مند باشند.

وی ادامه داد: عملکرد ۲ ماهه سال جاری شهرداری این شهر حاکی از تحقق ۴۹ درصدی بودجه است.

شهرام دبیری با بیان اینکه تحقق این میزان بودجه در شرایط فعلی قابل قبول است، افزود: شهرداری باید در اجرای پروژه‌های عمرانی سرعت عمل خود را بالا ببرد تا شهروندان از خدمات شهری راضی باشند.

وی اظهار داشت: با افزایش سرعت و کیفیت عملیات های عمرانی، ارایه خدمات بهینه به مردم و با برنامه ریزی خوب، رضایتمندی آنان به مجموعه مدیریت شهری افزایش می یابد.

وی در ادامه بیان کرد:در خصوص اتوبوسرانی باید به سمت هوشمند سازی حرکت کنیم؛ شورای شهر آماده تخصیص اعتبار برای هوشمند سازی اتوبوسرانی برای افزایش کیفی و رضایتمندی مردم است.

رئیس شورای شهر تبریز در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد:۵۰۰ هزار تومان کمک هزینه معیشتی رانندگان و کمک رانندگان اتوبوسرانی به جهت شیوع ویروس کرونا به شرکت ها پرداخت شده اما یکی از شرکت‌ها به دلیل وجود مشکل با رانندگان این مبلغ را به آنها پرداخت نکرده است.

دبیری در پایان خاطر نشان کرد: شهرداری علارغم اینکه قرار بود در قالب کمپین رحمت کارکنان ‌شرکت اتوبوسرانی را عهده دار شود،این‌کار را انجام‌نداده و لازم‌است هرچه سریعتر اقدامات لازام را عملیاتی کند.

لزوم تعیین و تکلیف بدهی های شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز

گزارش حسابرسی شهرداری و سازمان های وابسته در خصوص شرکت واحد بررسی شد،که اعضای شواری شهر تبریز خواستار تعیین و تکلیف بدهی های شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز شدند.

فرج قلیزاده، عضور شورای شهر تبریز در این رابطه اظهار کرد: زمانیکه کسی اتوبوس‌های یورو ۲ را خریداری نمی کرد شهرداری تبریز ۳۲ دستگاه خرید کرده بود، نیروی انتظامی این اتوبوس ها را پلاک نکرد و آنها هم بلا استفاده ماندند، اینک باید مسئولان آن زمان پاسخگوی این هدر رفت بیت المال باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد:کاستی های مدیریتی دلیل فرسودگی ناوگان اتوبوسرانی است، اوضاع این نهاد زمانی بهتر می شود که مدیران با جان و دل پای کارآمده و مشکلات را حل کنند.

قلیزاده  در ادامه تشریح کرد:با قیمت ۱۵۰۰ تومانی یورو، اتوبوس خریداری کرده ایم که اگر امروز شرکت به تعهدات خود عمل کند باید از یورو‌ ۲۰ هزار تومانی این خرید ها را ادامه دهیم.

محمد حسین اسوتچی دیگر عضو شورای شهر نیز اظهار کرد:اگر تنها هزار تومان از اموال شهرداری مصرف شود همه ما در آن مسئولیم وحسابرسی موجب می‌شود حساسیت شورای شهر برای نظارت افزایش یابد.

بهشتی در ادامه گفت: پیشنهاد من این است که گزارش حسابرسی اتوبوسرانی با شرط اصلاح موارد دارای ایراد و پیگیری افرادی که در ایجاد مشکلات مسئول بوده اند رای گیری شود.

وی اذعان داشت: باید مدیرانی که در زمان مدیریت خود موجب متضرر شدن شهرداری شده اند شناسایی و جوابگو باشند.

اعضای شورای شهر تبریز گزارش حسابرسی سال ۹۶ شرکت اتوبوسرانی را با این شرط که موارد اعلامی تا زمان حسابرسی سال ۹۷ از طرف شهرداری رفع و تعیین تکلیف شود، تصویب کردند.

 راه دسترسی مقبره‌الشعرا‌ تا یک ماه آینده از ضلع شمالی آماده می شود

محمد حسین اسحقی با ارائه گزارشی در خصوص پروژه های عمرانی شهرداری توضیح داد: امسال ۳۵۰ هزار تن آسفالت ریزی در سطح شهرانجام شده است.

وی اظهار کرد: راه دسترسی مقبره‌الشعرا‌ از ضلع شمالی تا یکماه آینده ایجاد می‌شود و تاپایان سال دو ضلع دیگر نیز تکمیل خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز