خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر بندرعباس:

استیضاح شهردار را امضا نمی‌کنم/ تصمیم گیری عجولانه موجب رویارویی در شورا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۸۲۵

عضو شورای شهر بندرعباس گفت: تامل و همفکری مشخص می‌کند که مقصر مشکلات پدید آمده برای شهر، شهردار است یا خیر؛ تقاضا دارم افراد پس از تشکیل یک جلسه با حضور اعضای کمیسیون ها و شنیدن نظرات کارشناسی آنان تصمیم به امضای استیضاح بگیرند و بنده استیضاح شهردار را امضا نمی‌کنم.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، آبتین امیری در یکصد و هفتاد و نهمین جلسه رسمی شورای شهر بندرعباس اظهار کرد: سئوال از شهردار  حق هر عضو شوراست و اعضا باید با مطرح شدن هر سئوال، سئوال کننده را معرفی کنند و این موضوع را در نظر داشته باشند که تعویض شهردار یکسری بارهای سیاسی، مدیریتی، اجتماعی و فرهنگی را به همراه دارد.

این عضو شورای شهر با تاکید بر اینکه تصمیم گیری در خصوص استیضاح شهردار نباید با عجله صورت گیرد، تصریح کرد: تقاضا دارم این مسئله با تامل باشد و نظرات تمام اعضا را بدانیم چرا که  ما نمی‌خواهیم هیچ موضوعی موجب اختلاف در شورا شود.

امیری ادامه داد: تصمیم گیری عجولانه تنش بیشتری را به مردم منتقل می‌کند و موجب رویارویی در شورا می شود؛ همچنین امکان دارد عده ای از اعضا تصور کنند در این مسئله به حاشیه رانده شده اند.

وی گفت: تامل و همفکری مشخص می کند که مقصر مشکلات پدید آمده برای شهر، شهردار است یا خیر؛ تقاضا دارم افراد پس از تشکیل یک جلسه با حضور اعضای کمیسیون ها و شنیدن نظرات کارشناسی آنان تصمیم به امضای استیضاح بگیرند و لازم به ذکر است که بنده استیضاح شهردار را امضا نمی کنم.

این مقام مسئول خطاب به اعضای شورا، بیان کرد: به جای سرعت بخشیدن و قرار دادن اعضا در عمل انجام شده همفکری کنیم و جمع بندی مسیر قانونی را انتخاب کنیم حتی در صورت یکسان نبودن نظرات شما را در مسیرقانونی همراهی می کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خانم جراره دو شخصیت دارند شخصیتی که رئیس شورا و شخصیت دیگری که عضو شورا هستند الان که ایشان مشغول به سوال هستند در جایگاه عضو شورا قرار دارند؛ همچنین از رسانه ها تقاضا می کنم نهایت امانت داری را داشته باشند تا برخی از صحبت ها موجب رویارویی و کدورت نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز