خبرگزاری کار ایران

معاون فرمانده انتظامی استان خبر داد:

تکذیب خبر قتل ناموسی زن ۱۸ ساله در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۱۴۶

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان وقوع هرگونه قتل ناموسی در کرمانشاه که اخیرا توسط شبکه های معاند در فضای مجازی منتشر شده است را رد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: اخیرا خبری در فضای مجازی مبنی بر قتل زن جوان ۱۸ ساله ای از سوی خانواده اش بوسیله خوراندن قرص برنج به وی منتشر شد.

وی افزود: طبق آنچه که رسانه های معاند در فضای مجازی به آن پرداخته اند، این زن جوان متاهل، باردار و ساکن یکی از شهرک های حاشیه ای کرمانشاه بوده است که به علت مسائل ناموسی و ارتباط با جوان دیگری توسط پدر، برادر و دیگر اعضای خانواده اش به قتل رسیده و هیچ کدام از آنها نیز توسط پلیس دستگیر نشده‌اند.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: این درحالیست که بررسی های پلیس در سامانه های مختلف و پیگیری از مراجع ذیصلاح همچون پزشکی قانونی و حتی حضور و تحقیقات پلیس در محله مورد ادعای رسانه های معاند حاکی از کذب بودن این خبر دارد.

این مقام انتظامی یادآور شد: بدون شک انتشار این قبیل اخبار در ادامه فضاسازی رسانه های معاند علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحت تاثیر برهم زدن جو روانی جامعه صورت می گیرد که قطعا بی فایده و فاقد هرگونه ارزشی خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز