خبرگزاری کار ایران

معاون امداد جمعیت هلال احمر استان خبرداد:

مصدومیت ۲۰ نفر بر اثر واژگونی مینی بوس در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۸۰۳

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین از واژگونی مینی بوس در آزادراه قزوین-کرج ورودی شهرک کاسپین با ۲۰ مصدوم خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، حکمت الله هاشمی بامداد جمعه در این رابطه اظهار داشت: طی تماس تلفنی اورژانس با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان، یک مورد حادثه واژگونی مینی بوس در آزادراه قزوین- کرج ورودی شهرک کاسپین ۲ اعلام شد که در آن ۲۰ نفر دچار مصدومیت شده بودند.  

وی تشریح کرد: با توجه به وسعت حادثه، بلافاصله تیم‌های امداد و نجات جاده‌ای مستقر در پایگاه‌های محمدیه البرز و شهدای آبیک به محل حادثه اعزام شدند.  

هاشمی ادامه داد: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با عوامل فوریت‌های پزشکی، ۱۰ نفر از مصدومان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر به بیمارستان ولیعصر (عج) آبیک منتقل شدند و دیگر مصدومان توسط عوامل اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافتند.  

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: در این عملیات ۱۳ نفر از نجاتگران مستقر در پایگاه‌های امداد و نجات محمدیه البرز، انجیلاق و شهدای آبیک در قالب پنج تیم اقدام به امدادرسانی به مصدومان حادثه کردند و در این عملیات چهار دستگاه خودروی آمبولانس و یک دستگاه خودروی ست نجات به کارگیری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز