خبرگزاری کار ایران

صبح امروز صورت گرفت؛

مدیران مجتمع زیتون بندرعباس پلمب مرکز بهداشت را شکستند

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۲۵۰

شب گذشته سه‌شنبه ۲۰ خرداد مجتمع تجاری زیتون بندرعباس به‌علت «رعایت نکردن الزام‌های بهداشتی کرونا» از سوی تیم‌های نظارتی مرکز بهداشت پلمب شد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، صبح امروز مدیریت این مجتمع بدون اطلاع و هماهنگی با مرکز بهداشت، اقدام به فک پلمب و بازگشایی این مجتمع کرده است.

 به گزارش روابط عمومی علوم پزشکی استان، رئیس مرکز بهداشت شهرستان بندرعباس با بیان اینکه به همین دلیل شکایتی به مراجع قضایی ارسال شده است و منتظر حکم دادگاه هستیم، ادامه داد: شب سه شنبه گذشته (20 خردادماه) بر اساس بازدیدهای مکرر تیم های نظارتی و مجتمع تجاری زیتون و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک ، مجتمع زیتون تعطیل و پلمب شد.  

یحیی میرزاده افزود: امروز صبح با خبر شدیم رئیس و حراست مجتمع مذکور بدون هماهنگی با مرکز بهداشت شهرستان ، اقدام به فک پلمب کردند و درب مجتمع بر روی شهروندان باز شد.

وی با تاکید بر اینکه در خصوص بهداشت و سلامتی مردم با کسی تعارف نداریم، گفت: بلافاصله با اطلاع از این موضوع ، از حراست و مسئول مجتمع شکایت کردیم و منتظر حکم دادگاه هستیم .

گفته می شود صبح چهارشنبه جمعی از کسبه در اعتراض به تعطیلی محل کسب خود به فرمانداری بندرعباس مراجعه کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز