خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان هواپیمایی کشور:

محدودیت هوایی مختص به فرودگاه پیام نیست/ اقوام در البرز فرصت مناسب برای توسعه حمل و نقل هوایی را فراهم می کند

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۷۶۵

رئیس سازمان هواپیمایی کشور با عنوان اینکه فرودگاه پیام علیرغم استانداردهای لازم دارای محدودیتی است که تنها مخصوص این فرودگاه نیست، گفت: شرکت هواپیمایی با توجه به ظرفیت‌های موجود، مجوز پروازهای فرودگاه پیام را صادر کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی عابدزاده امروز در مراسم روند توسعه پروازهای مسافربری فرودگاه بین المللی پیام در البرز گفت: شرکت هواپیمایی با توجه به ظرفیت‌های موجود، مجوز پروازهای فرودگاه پیام را صادر کرده است و خوشبختانه مسئولان ذیربط کشوری و استانی با درک صحیح به توسعه فرودگاه پیام دست یافتند و در این راستا مدیران اکثر وزارتخانه ها و حمایت سه قوا، این امکان در استان البرز محقق شد.

وی افزود: حضور امروز در این فرودگاه موید این مهم است که تلاش می شود با توجه به استعداد و استانداردهای لازم به مردم خدمت کنیم و برای شروع کار، اقدامات لازم صورت گرفته است اما این اتمام کار نیست.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور تصریح کرد: فرودگاه پیام علیرغم استانداردهای لازم دارای محدودیتی است که تنها مخصوص این فرودگاه نیست ولی باید در حوزه کاری به توسعه یافتگی آن توجه کرد و این منوط به امکاناتی همچون جمعیت و ارتباطات حمل و نقل است. 

عابدزاده گفت: با توجه به امکان انواع حمل و نقل و همچنین مهیا بودن بازار پایدار در استان البرز جای نگرانی نیست چرا که اگر مسافر هم نباشد می توان از شریان حمل و نقل هوایی، ریلی جاده ای با ایجاد طرح جامع حمل و نقل بهره مند شد.

وی افزود: این طرح جامع، برای صنعت هوایی و مسافربری کلیدی است و یکی از موارد آن بحث جاده های دسترسی به فرودگاه است که بسترسازی آن حایز اهمیت است و این طرح باید به گونه ای دیده شود که در آینده به توسعه یافتگی فرودگاه و خدمات آن کمک کند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور با تاکید بر رعایت مسایل ایمنی در فرودگاه پیام گفت: باید رویکرد درست داشت و عدم موفقیت در امور به علت بی توجهی به رویکرد اجرایی کار است که لازم است اصلاح شود.

عابدزاده با اشاره به ظرفیت لازم کشور در حوزه صنعت هوایی، تاکید کرد: طی سالهای اخیر علیرغم تحریم دشمن، موفق شدیم در این شرایط و با وجود کاستی، در صنعت هوانوردی ایراد تکنیکی نداشته باشیم و سال گذشته در صنعت هوایی غیر نظامی موفق به ساخت قطعات هوایی شناسنامه دار شدیم.

رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: در چند روز اخیر یکی از شرکت های تولیدی، موفق به تعمیر موتورهای هواپیمایی شد و ادعای ساخت این قطعات را نیز دارد چراکه با جدیت به دنبال مقاومت در برابر فشار دشمن هستیم و در این راستا به سوددهی نیز دست خواهیم یافت.

وی گفت: امروز برای بازار فروش خدمات مسافربری فرودگاه پیام، نباید نگران مسافر بود چرا که با برنامه ریزی دقیق و هدفمند و با جذب جمعیت تهران و البرز می توان این فرودگاه را جزو انتخاب مسافرتی شهروندان این دو استان بزرگ قرار داد.

عابدزاده تاکید کرد: وجود قومیت‌های مختلف در استان البرز فرصت مناسبی برای حمل و نقل هوایی به سایر استان‌ها خواهد بود  که می توان با خدمات هواپیمایی مناسب به این مورد هم دست یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز