خبرگزاری کار ایران

فرماندار خبر داد:

راه‌اندازی طرح نظارتی حفظ وضعیت سفید در اردستان

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۴۰۱

فرماندار اردستان از راه اندازی طرح نظارتی حفظ وضعیت سفید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، حمیدرضا تاملی در جلسه ستاد مقابله با کرونا اظهار کرد: ما باید در همه مسائل برابر  با نظرات مجموعه متولی نظام سلامت که شامل دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت  شهرستان است، کار را پیش ببریم.

وی افزود: با ایجاد یک تنفس در بخش های مختلف جامعه اتفاقاتی همچون شروع سفرها و بازگشایی‌ها صورت گرفته که با کمی سهل‌انگاری و بی توجهی ممکن است در سطح جامعه و بالطبع در اردستان با موج جدیدی از بیماری مواجه شویم.

تاملی شبکه بهداشت و درمان شهرستان را موظف به راه‌اندازی طرح نظارتی حفظ وضیعت سفید در شهرستان کرد و گفت: این طرح ظرف ۴۸‌ ساعت آینده راه‌اندازی و تمام پروتکل های مربوطه به نهادهای اداری شهرستان ابلاغ خواهد شد.

فرماندار اردستان تصریح کرد: در این طرح متناسب با رده های درگیر در سطح شهر که شامل ادارات، بانک‌ها، مراکز تجمعی و اماکن پرریسک است، رابطی از مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان به عنوان متولی تخصصی آن قسمت تعریف می شود..

تاملی تاکید کرد: هر متولی یک نفر را به عنوان مسئول تضمین اجرای پروتکل در آن رسته و اداره مشخص کند.

وی خاطر نشان کرد: هفته‌ای یکبار روند اجرایی این طرح بررسی می‌شود که در صورت عدم رعایت متولی آن نهاد باید پاسخگو باشد.

فرماندار اردستان گفت: شبکه بهداشت شهرستان هرگونه گزارش فعالیت جدیدی که توسط مردم از قبل تعریف نشده باشد را در اختیار می‌گیرد و سپس متناسب با وضیعت شهرستان فعالیت ارزیابی می‌شود و در صورت صلاحدید، فعالیت انجام و پروتکل مربوطه ابلاغ خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز