خبرگزاری کار ایران

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان به ایلنا خبرداد:

اردستان از وضعیت سفید خارج شد/ افزایش بستری مبتلایان به کرونا در دو هفته اخیر

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۹۸۰

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: با توجه به افزایش بیماران بستری در ۱۴ روز گذشته، شهرستان اردستان از وضعیت سفید خارج شد.

حسن ذبیحی در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، اظهار کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در شهرستان اردستان تاکنون 551 مورد مشکوک به کووید 19 شناسایی شده است.

وی افزود: با توجه به افزایش بیماران بستری در ۱۴ روز گذشته شهرستان اردستان به همراه شهرستان‌های فریدونشهر و بوئین میاندشت از وضعیت سفید خارج شدند و هم اکنون زرد هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان گفت: متاسفانه با وجود تمام هشدارها و توصیه‌ها مبنی بر رعایت بهداشت و فاصله‌های اجتماعی برای مقابله با کرونا در سطح شهر هنوز هم افراد زیادی هستند که با بی‌تفاوتی، شهر و خیابان را برای خرید و گردش دور می‌زنند و این برای تمام جامعه خطر آفرین است.

ذبیحی گفت: یکی از دلایل اصلی افزایش آمار مبتلایان به کرونا در شهرستان اردستان را افزایش نمونه گیری‌ها و رصدهای ۵ مرکز کووید ۱۹ عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در مراکز کووید۱۹ شهرستان از افراد در تماس با فرد کرونایی تست گرفته می‌شود، تاکید کرد: این در حالی است که پیشتر فقط از افرادی که طبق نظر پزشک یا مراکز مشکوک تشخیص داده می‌شدند تست گرفته می شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز