خبرگزاری کار ایران

روشنک خبر داد:

طرح نذر کارآفرینی و اشتغال در خراسان رضوی آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۹۱۷۹۳۴

رئیس انجمن صنفی شتاب‌ دهنده‌های خراسان رضوی گفت: طرح نذر کارآفرینی و اشتغال در قالب ارائه بسته‌های خدمات توسعه به کسب و کارها از امروز به مدت یک هفته در این استان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محسن روشنک در این خصوص گفت: متقاضیان می‌توانند برای استفاده از خدمات این طرح به آدرس اینترنتی http://Ariana-holding.com/blog/?p=۲۶۶ مراجعه و ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: متقاضیان با توجه به خدمات ارائه شده توسط هر شتاب‌دهنده که در زیر آن آمده است شتاب‌دهنده مورد نظر خود را برای بهره مندی از اعتبار انتخاب کنند و خدمات ارائه شده با تخفیف تا مبلغ پنج میلیون ریال و یا رایگان است. 

رئیس انجمن صنفی شتاب‌دهنده‌های خراسان رضوی گفت: مشاوره کسب و کار و توسعه آن، تولید محتوای تبلیغاتی، تبلیغات کسب و کار، خدمات میزبانی وب، خدمات پشتیبانی نرم افزار CRM، عارضه یابی کسب و کار، مشاوره غیر حضوری و حضوری به منظور جذب فناوری های نوین، مشاوره مدیریتی، استارتاپی، کارآفرینی، خدمات چاپ سه بعدی، کارگاه آموزشی مقدمات و آشنایی با قوانین مربوط به کسب و کارهای خانگی برخی از خدماتی است که ارائه می‌شود.

روشنک افزود: آمادگی داریم این طرح را در صورت نیاز  در دیگر استان ها نیز ارائه دهیم همچنین در صورتی که خیرین به این طرح اضافه شوند با توجه به تقاضا و خدماتی که ارائه می شود این طرح تمدید خواهد شد. 

وی با بیان این که این طرح انعطاف‌پذیری خود را دارد ادامه داد: کسب و کارهایی که به هر دلیل احساس می‌کنند نمی‌توانند ادامه دهند با آنها مشارکت می‌کنیم و سرمایه در اختیار آنها قرار می‌دهیم تا آن کسب و کار حفظ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز