خبرگزاری کار ایران

جاویدان خبر داد:

دستگیری سارق میلیاردی احشام در "اسلام آبادغرب

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۳۹۰

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری سارق حرفه ای احشام در شهرستان "اسلام آبادغرب" خبر داد که 176 راس دام به ارزش 3 میلیارد و 500 میلیون ریال را به سرقت برده بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سردار "علی اکبر جاویدان" اظهار داشت: پس از وقوع سرقت های متعدد احشام در روستاهای اسلام آبادغرب، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

وی ادامه داد: ماموران در تحقیقات گسترده خود و با کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی عامل اصلی سرقت های رخ داده شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی منسجم وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند. 

سردار جاویدان تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به سرقت 176 راس دام که طبق نظر کارشناسان ارزش آنها به 3 میلیارد و 500 میلیون ریال می رسید، اعتراف کرد. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: فرد سارق در ادامه اعترافات خود عنوان کرده که سرقت ها را در روستاهای قلعه و سراب هرسم، چقا جنگه سفلی، گردنگاه قوچمی، منوری دیزگران، گراوند و مله هار انجام داده است. 

وی همچنین با اشاره به توقیف یک دستگاه وانت نیسان، گفت: سارق دستگیر شده برای صدور حکم لازم تحویل دستگاه قضایی شده است. 

سردار جاویدان در پایان با اشاره به کشف تعداد زیادی احشام سرقتی از شناسایی مالباختگان و تحویل دام‌های کشف شده به آنها خبر داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز