خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری البرز:

تخصص‌گرایی و تغییر نگرش به روابط عمومی در دوران جدید قوه قضائیه

asdasd
کد خبر : ۹۱۵۰۱۰

رئیس کل دادگستری استان البرز، روابط عمومی را زبان گویای هر سازمانی دانست و بر تخصص‌گرایی و تغییر نگرش به روابط عمومی در دوران جدید قوه قضائیه تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، حسین فاضلی هریکندی در دیدار با کارکنان مدیریت روابط عمومی و نمایندگی مرکز رسانه در البرز ضمن تبریک ۲۷ اردیبهشت روز ارتباطات و روابط عمومی، آن را فرصتی برای تقدیر از زحمات کارکنان این بخش دانست که در فعالیت جهادی و در فضایی پر استرس به فعالیت مشغول هستند.

وی روابط عمومی را زبان گویای هر سازمانی دانست و به تخصص‌گرایی و تغییر نگرش  به روابط عمومی در دوران جدید قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: دادگستری استان البرز به دلیل بهره‌مندی از نیروهای متخصص و توانمند، جزو روابط عمومی‌های برتر دادگستری‌های کشور است و در سفر آیت الله رئیسی به استان البرز و آیین‌های تودیع و معارفه برگزار شده در استان این توانمندی محسوس بوده است.

عالی‌ترین مقام قضایی استان در این دیدار خواستار تقویت بیشتر روابط عمومی در بعد اطلاع‌رسانی درون سازمانی شد و بیان کرد: عدم توجه به این اصل مهم می‌تواند با وجود انعکاس بیرونی اقدامات بی‌نظیر دادگستری در زمینه طرح تحول قضایی، بدنه را از اقدامات انجام شده کم‌مطلع یا بی‌ اطلاع نگه دارد.

فاضلی به چندین تجربه موفق روابط عمومی دادگستری استان در برگزاری نشست‌های خبری به صورت مجازی اشاره کرد و گفت: با توجه به وجود دانش و توانمندی در مدیریت این مجموعه و کارکنان، می‌توان از این بسترها برای ارتباطات بیشتر با رسانه‌ها و مردم بهره برد.

در این دیدار رئیس کل دادگستری استان البرز با اهدای لوح تقدیر از زحمات کارکنان روابط عمومی و نمایندگی مرکز رسانه در استان تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز