خبرگزاری کار ایران

اتوبان تبریز-سهند زیربار وعده های بی پایان/ این بار افتتاح شهریور ۹۹

asdasd
کد خبر : ۹۱۴۷۹۴

اتوبان تبریز سهند سال‌هاست زیر وعده‌ها گیر کرده و هنوز خبری از افتتاح آن نیست، در تازه‌ترین وعده مسئولان شهریور ماه امسال برای افتتاح کامل این پروژه اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا،عباس مصطفوی مدیر عامل شرکت عمران سهند با اشاره به وضعیت اتوبان تبریز سهند گفت: در حالی که هنوز 4 کیلومتر از این مسیر تملک نشده بود، مسئولان بجای شفاف‌سازی قول افتتاح پروژه می‌دادند.

وی خاطرنشان کرد: این امر باعث سلب اعتماد عمومی مردم شده و باعث شده مردم دیگر اعتمادی به مسئولان نداشته باشند، پروژه تبریز سهند با مشکلات عدیده‌ای از جمله عدم تملک باغات و زمین‌ها در مسیر اتوبان روبه‌رو بوده و در نهایت بدهی افراد برای تملک پرداخت شد و اکنون هیچ مشکل مالی وجود ندارد، این آزاد راه 8 پل اصلی دارد که هم اکنون 3 پل کرجان، اسنجان و اندیشه باقی مانده است.

مصطفوی تصریح کرد: پل تقاطع لاله بالای 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، پل کرجان و اسنجان در حال اتمام است و پل اندیشه هم تقریبا یک ماه بعد از اتمام این دو پل عملیاتی خواهد شد، اگر سرمایه‌گذار به تعهدات خود عمل کند شهریور ماه امسال این آزادراه زیر بار ترافیکی خواهد رفت.

این در حالی است که شهریور سال ۹۸ استاندار آذربایجان‌شرقی وعده تکمیل پروژه تبریز سهند را داد و در ادامه تاکید کرد این اتوبان تا اسفند ماه زیر بار ترافیک می‌رود.

پورمحمدی در بهمن ماه سال گذشته نیز با هشدار به خلف وعده مسئولان وزارتی گفته بود: " تأمین مالی این پروژه از سوی وزارت راه و شهرسازی، با بهانه‌های سطحی معطل مانده و اجرای این پروژه که به صورت مستقیم با زندگی 140 هزار نفر ساکن شهر جدید سهند در ارتباط است، بسیار سهل گرفته می‌شود."

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین با هشدار به مقاومت برخی در مقابل اتمام این پروژه راهسازی گفته بود: بنده به عنوان نماینده دولت باید به مردم استان گزارش دهم و اگر بزرگراه تبریز- سهند در موعد مقرر به پایان نرسد به مردم اعلام خواهم کرد که چه کسانی در برابر این مسئله مقاومت می‌کنند. این اتوبان از ضروریات زندگی است و عده‌ای با سنگ اندازی راه 140 هزار نفر جمعیت سهند را بسته‌اند.  هر هفته از این اتوبان بازدید دارم و به صورت جدی پیگیر هستیم. اگر تا 6 ماه آینده این اتوبان تمام نشود، کارشکنان را به مردم معرفی می‌کنم.

فروردین ۹۸ فرا رسید و‌ استاندار آذربایجان‌شرقی قول اتمام این پروژه را داد، مدیرکل راه و شهرسازی نیز وعده‌ی اتمام پروژه اتوبان تبریزسهند را تا پایان خرداد ماه داد، اواسط اردیبهشت ماه سال جاری پیمانکار این پروژه تاکید کرد تا پایان تیرماه این اتوبان زیر بار ترافیک خواهد رفت

حال مدیرعامل شرکت عمران سهند می‌گوید اگر پیمانکار به تعهدات خود عمل کند، پروژه شهریور ۹۹ زیر بار ترافیک می‌رود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز