خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز مطرح کرد:

مبارزه با فساد سیستماتیک همواره حاشیه‌ساز و پرهزینه است

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۶۳۳

شهردار تبریز، مبارزه با فساد را موضوعی پرهزینه خواند و گفت: مبارزه با فساد طی این مدت برای ما حاشیه ساز هم بوده که امری طبیعی است، چرا که مبارزه با فسادی که ریشه دوانده و سیستماتیک شده باشد، حاشیه‌های فراوانی به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایرج شهین‌باهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز وضعیت حاکم بسیار متفاوت‌تر از دو سال و نیم پیش است که این تغییر نتیجه مبارزه با فساد و باج ندادن به دیگران است.

وی با بیان اینکه قول مبارزه با فساد را در آیین معارفه خود به شهروندان تبریزی داده‌ام، افزود: مبارزه با فساد از روز نخست شعار ما بوده و بی‌شک امروز مردم نیز پایبندی به این قول را تائید می‌کنند، چرا که زمان کافی سپری شده و موارد بسیاری ثابت شده است.

وی گفت: برخلاف روال و رویه‌ای که در گذشته وجود داشت، مدیریت شهری در این دوره مقاومت کرده و به هیچ عنوان به کسی باج نخواهد داد.

شهردار تبریز تشریح کرد: امروز از میزان بی‌اعتمادی وسیعی که از سوی شهروندان به شهرداری و شورای شهر وجود داشت، کاسته شده و بر اساس قولی که به مردم تبریز داده‌ام، تا روز آخر مدیریت خود به کسی باج نمی‌دهم.

 وی در پایان با بیان اینکه هیچ مماشاتی در این رابطه اتفاق نمی‌افتد، گفت: در این مبارزه یا من و شورای شهر موفق شده و فساد را شکست می‌دهیم یا فساد موفق شده و ما را برکنار می‌کند، چرا که روش سومی وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز