خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار؛

پارک هوشمند دوستدار کودک در شیراز اجرا می شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۷۰۰

رئیس کمیسیون هوشمندسازی شورای اسلامی شهر شیراز از اجرای پارک هوشمند دوستدار کودک در مجموعه خلدبرین شیراز برای نخستین بار و در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شورای اسلامی شهر شیراز، لیلا دودمان با اشاره به تشکیل دومین جلسه شورای سیاستگذاری «شیراز، شهر دوستدار کودک» با محوریت زمان‌بندی و ارایه طرح‌ها و برنامه‌های ادارات و نهادهای مذکور در سال جاری با حضور مدیران شهری و استانی، بر اجرای برنامه‌های مرتبط با کودکان در حوزه شهرسازی و معماری و توجه به مولفه‌های شهر هوشمند دوستدار کودک از سوی مدیران شهری و متولیان امر تاکید کرد.

وی با اشاره به شرایط پیش‌ آمده ناشی از بیماری کرونا، اضافه کرد: مهم‌ترین مزیت برنامه شهر دوستدار کودک در شیراز، وفاق و همدلی همه متولیان امر است.

دودمان با تاکید بر اینکه باید کلیه پروژه‌های امسال با همکاری نهادهای مسئول و با محوریت شهر هوشمند دوستدار کودک برنامه‌ریزی و زمان‌بندی شود، تصریح کرد: با عقد تفاهم‌نامه رسمی همکاری میان دستگاه‌های متولی کودک، این حرکت نوین در آینده‌ای نزدیک با ثبات‌تر و مستحکم‌تر پیش خواهد رفت.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای شهر شیراز در ادامه با اشاره به اینکه برای نخستین بار شهرداری پارک هوشمند دوستدار کودک را در مجموعه خلدبرین اجرا خواهد کرد، افزود: جلب سرمایه‌گذاری احداث دهکده کودک در مجاور پارک بعثت نیز از دیگر موفقیت‌های شهرداری در حوزه کودک در سال جاری خواهد بود.

ناصر رضایی مدیرکل امور شهرسازی شهرداری شیراز نیز در این جلسه توجه به مفاهیم شهر دوستدار کودک در همه ابعاد شهرسازی و معماری و تدوین ضوابط برای رفاه و آسایش کودکان به ویژه در فضاهای معماری منازل و مجتمع‌های مسکونی را یکی از ضرورت‌ها و اهداف حوزه شهرسازی شهرداری شیراز در سال جاری دانست.

وی ضابطه‌مند کردن مکان‌یابی فضاهای آموزشی برای کودکان را یکی از دستاوردهای این حوزه دانست که با بررسی نقاط قوت و ضعف آن در سال جاری نیز استمرار خواهد داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز