خبرگزاری کار ایران

معاون اقتصادی جهاد کشاورزی استان:

۲۶ طرح اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی قزوین اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۱۰۶۵

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۲۶ طرح اقتصاد مقاومتی سال گذشته در بخش‌های مختلف کشاورزی استان قزوین از جمله شیلات و گلخانه اجرا شد.

 به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، حمیدرضا تبسمی اظهار کرد: بیشتر این طرح ها با حمایت مسئولان و با به کارگیری توانمندی های کارشناسی و عملیاتی پیشرفت فیزیکی ۱۰۰ درصدی داشته اند.

معاون اقتصادی جهاد کشاورزی استان افزود: این طرح ها در زیر بخش‌های زراعت، شیلات، دام و طیور و آب و خاک به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی استان اجرا شده اند.

تبسمی تصریح کرد: برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در بخش کشاورزی قزوین در حال هماهنگی با معاونت ها و دفاتر وزارت جهاد کشاورزی هستیم تا با تعیین برش استانی هر طرح، همگام با سیاست های کلان در برنامه های ششم و اسناد بالادستی نسبت به تحقق آنها اقدام کنیم.

 به گفته وی بخشی از طرح‌های دولتی و خصوصی مرتبط با استان شامل ۱۱ طرح در سامانه نیپا (نظام یکپارچه پیشبرد و پایش اقتصاد مقاومتی) که به منظور حصول اطمینان از صحت اهداف، برنامه های ستاد راهبردی ومدیریت مربوطه با هدف به روزکردن و پایش طرح‌ها راه اندازی بارگذاری شده و بخشی از پروژه های ملی نیز در سطح وزارتی جمع بندی و تدوین شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز