خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل سازمان نوسازی شهرداری خبرداد:

بهره برداری از هتل کاروانسرای سعدالسلطنه قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۷۹۳

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین از بهره برداری هتل مجموعه تاریخی، فرهنگی و تجاری کاروانسرای سعدالسلطنه قزوین برای پذیرایی بهتر از گردشگران در سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، آرش رشوند آوه با اعلام این خبر گفت: این هتل که از نوع هتل‌های بوتیک به شمار می رود، ۱۴ اتاق برای پذیرش گردشگران دارد.

مدیرعامل سازمان نوسازی و بهسازی شهرداری قزوین افزود: این هتل که بخشی از ادامه طرح مرمت و ساماندهی مجموعه سعدالسلطنه به شمار می رود، همچنین دارای یک شبستان به منظور پذیرایی از میهمانان است.

رشوند آوه ادامه داد: هتل مجموعه تاریخی سعدالسلطنه که آماده سازی شده به زودی به بخش خصوصی واگذار و بهره برداری از آن در سال جاری آغاز می شود.

وی یادآور شد: مجموعه سعدالسلطنه پس از مرمت و ساماندهی از سوی شهرداری قزوین، به خوبی احیا شده و به یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری استان‌تبدیل شده که سالانه گردشگران داخلی و خارجی زیادی را به خود جلب می کند.

کارونسرای سعدالسلطنه معروف به سرای سعدالسلطنه یکی از بناهای دوره قاجاریه و از اماکن گردشگری مهم قزوین به شمار می رود.

این مجموعه با ۲۳۰ حجره و دارای چندین راسته است که در کنار مجموعه بازار سنتی قزوین قرار دارد و در اوایل دهه ۹۰ از سوی شهرداری مورد مرمت و بازسازی قرار گرفت و از آن پس به عنوان بازار صنایع دستی مورد بهره برداری قرار گرفت.

این مکان همچنین در مناسبت‌های مختلف به ویژه ایام نوروز محل برگزاری جشنواره‌ها، همایش‌ها و برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری در سطوح ملی و استانی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز