خبرگزاری کار ایران

ایجاد اشتغال پایدار در حوزه جواهرات و سنگ های قیمتی مشهد

asdasd
کد خبر : ۹۱۰۰۰۷

معاون مدیرکل هماهنگی دستگاه های اجرایی شهرداری مشهد گفت:حوزه طلا ، جواهر و سنگ های قیمتی توان ایجاد اشتغال پایدار را در مشهد دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محسن داودی در حاشیه جلسه کارگروه تخصصی طلا و جواهر گفت: شهرداری مشهد طی تفاهمنامه ای توسط استاندار خراسان رضوی به عنوان معین اقتصادی شهرستان مشهد مشخص شده است، در همین راستا مساله یابی کردیم و یکی از مواردی که در شهر احساس کردیم ظرفیت خوبی دارد، بحث طلا و جواهر است که متوجه شده ایم به این صنف علی رغم ظرفیت بالایی که دارد متاسفانه بی توجهی شده است.

محسن داودی افزود: در این جلسه بسیاری از صاحب نظران ، مشکلات و دغدغه خود را مطرح کردند که قرار بر این شد تا اتاق فکر تخصصی تشکیل داده وبه این صنف درراستای اختیارات وتوانمندیهای معین اقتصادی وشهرداری مشهد کمک کنیم.

معاون مدیرکل هماهنگی دستگاه های اجرایی شهرداری مشهد در تشریح اتاق های فکر تخصصی گفت: بازنگری در دستورات و مقررات، تامین شبکه شتاب دهنده ، تعریف فضاسازی جهت زیورآلات و تلاش برای شناسایی بازار و حمایت از حلقه های مرتبط با آن موضوعات ایی اتاق های فکر است و مقرر شد این جلسات کارگروه نیزتارفع مسائل ومشکلات مطرح شده ورسیدن به اهداف پیش بینی شده درراستای ایجاداشتغال وکارآفرینی پایدار ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز