خبرگزاری کار ایران

برای کمک به مستاجران؛

اجاره بهای ۴۱ باشگاه ورزشی در قزوین بخشیده شد

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۱۱۵

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: تاکنون موجران قزوین، اجاره بهای ۴۱ باشگاه ورزشی را به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی کسب و کارها بخشیده و به رزمایش کمک مومنانه پیوسته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، عباس علایی مقدم در جلسه ستاد کمک مومنانه، افزود: باشگاه‌های ورزشی استان تا به امروز به دلیل اینکه جزو مشاغل پرخطر بوده‌اند تعطیل هستند و همین موضوع، مشکلات معیشتی و اقتصادی زیادی را برای مربیان و باشگاه‌داران استان به وجود آورده است.

وی افزود: درخواست داریم بسته‌های معیشتی و تسهیلاتی برای مربیان و باشگاه‌داران استان تهیه و توزیع شود چون فعالان این حوزه به دلیل تعطیلی باشگاه‌ها در ردیف اقشار آسیب پذیر قرار گرفته‌اند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین گفت: ۲۹۷ باشگاه ورزشی در استان فعالیت داشتند که با شیوع کرونا متضرر شده‌اند و مستحقق دریافت وام قرض الحسنه هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تهیه و توزیع اقلام بهداشتی از سوی هیات‌های ورزشی استان، اضافه کرد: در ایام کرونا تقریبا ۳۴۱ هزار ماسک و لباس حفاظتی( گان) توسط سازمان‌های مردم نهاد استان و هیات‌های ورزشی تولید شد و ۶۲ هزار و ۴۰۰ میان وعده غذایی نیز میان بیمارستان‌ها و پرسنل آنها توزیع شد.

این مسئول افزود: همچنین هزار و ۳۰۰ بسته غذایی تهیه و ۴۶۰ کلیپ ورزش در خانه توسط هیات‌های ورزشی پخش شد که نقش موثری در افزایش نشاط و شادابی اجتماعی و ارتقای سلامت شهروندان داشت.

علایی مقدم خاطر نشان ساخت: در ایام کرونا با راه اندازی پویش همت جوانانه و کمک مومنانه روزانه ۱۱۰ بسته غذایی توسط هیات شنا توزیع شد و ۳۶۰ بسته دیگر نیز به ارزش ریالی ۱۳۲ میلیون تومان آماده توزیع است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز