خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خبرداد:

پلمب 13 واحد صنفی متخلف در قزوین

asdasd
کد خبر : ۸۹۹۸۷۳

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین از پلمب ۱۳ واحد صنفی در استان قزوین که پروتکل‌های بهداشتی طرح فاصله گذاری را رعایت نکرده بودند، خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، هوشنگ محمدی گفت: از نگاه ما مصوبات ستاد ملی مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا وجاهت قانونی دارد و بی توجهی به آن تخلف محسوب شده و با آن بید برخورد شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: تهدید ویروس کرونا در کشور و استان جدی است و بی توجهی به مسائل بهداشتی می‌تواند هزینه‌های جانی و مالی فراوانی را به نظام و مردم تحمیل کند لذا سخت گیر در رعایت مصوبات الزامی و ضروری است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین تصریح کرد: در استان قزوین در اجرای مرحله طرح فاصله گذاری اکثر اصناف و کسبه همکاری بسیار خوبی داشته اند اما برخی نیز به نکات اعلام شده بی تفاوت بودند که با آنها برخورد شده است.

محمدی اضافه کرد: با راه اندازی ۱۱۸ گشت مشترک نسبت به بازرسی و نظارت مستمر روزانه و جدی از فعالیت اصناف اقدام شده تا از بروز مشکلات بهداشتی احتمالی جلوگیری شود.

وی گفت: در این راستا ۱۳ واحد صنفی بی توجه به مقررات و مصوبات و پروتکل‌های بهداشتی در استان پلمب شده اند و برخی نیز به جرایم نقدی محکوم شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین یادآور شد: از صاحبان همه اصناف و واحدهای صنعتی انتظار داریم به منظور حفظ سلامت خود، خانواده و شهروندان و نیز صیانت از اقدامات ایثارگرانه کادر پزشکی و درمانی به دستورالعمل‌های ابلاغی اهمیت دهند و با مأموران تعزیرات حکومتی همکاری کنند.

محمدی همچنین از تلاش کادر پزشکی، درمانی و خدماتی، نیروهای مردمی، اصناف، بازاریان و صاحبان واحدهای صنعتی در دوران درگیری با ویروس کرونا در استان تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز