خبرگزاری کار ایران

همتی در دیدار با جمعی از صیادان استان:

رفع مشکلات صیادان استان هرمزگان برای رونق بیشتر فعالیت‌ها پیگیری می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۰۶۶۰۰

استاندار هرمزگان گفت: با جدیت، رفع مشکلات صیادان در استان هرمزگان را پیگیری می کنیم تا شاهد رونق بیشتر فعالیت ها در این عرصه باشیم.

به گزارش ایلنا از بندرعباس،فریدون همتی در دیدار با جمعی از صیادان استان هرمزگان با بیان اینکه بخش زیادی از مردم در هرمزگان در زمینه صیادی و انواع فعالیت های شیلاتی و مرتبط با آبزیان شاغل هستند، عنوان کرد: اداره کل شیلات استان گزارش جامعی از آخرین وضعیت صیادی و فعالیت‌های شیلاتی در هرمزگان را تهیه و ارائه کند.

وی ادامه داد: باید مشکلات بخش شیلات و صیادی در استان به طور دقیق احصا و در این گزارش مطرح شود تا پیگیری‌های لازم برای رفع این مشکلات در سطح ملی صورت گیرد.

استاندار هرمزگان استفاده از شیوه‌های غیر مجاز صید را یکی از مشکلات این حوزه برشمرد و افزود: استفاده از شیوه های غیر مجاز صید موجب صدمه و آسیب به ذخایر آبزیان می شود.

همتی تصریح کرد: باید با استفاده از مشارکت خود صیادان و همچنین به کارگیری ظرفیت بسیج دریایی، نظارت کافی برای برخورد و جلوگیری از شیوه های غیر مجاز صید انجام شود.

وی گفت: با جدیت، رفع مشکلات صیادان در استان هرمزگان را پیگیری می کنیم تا شاهد رونق بیشتر فعالیت ها در این عرصه باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز